Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

...WHAT'S INSIDE A GIRL?

ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
Maria Merce Marcal/Ισπανία

Ξέρεις; Μου αρέσει το κεφάλι σου, μου αρέσει ο κώλος σου
- δύο δίδυμα μισά αποχωρισμένα.
Η γλώσσα μου σαν ένα σιωπηλό σαλιγκάρι
διατρέχει αρχά ολόκληρο το δένδρο, από τη ρίζα ως την κορφή.
Με τον έρωτα στην πλάτη σαν κλειστό σπίτι
και μια πρέζα φόβου ψηλά στις κεραίες,
σέρνομαι στον κορμό κι αγαπώ τον κάθε ρόζο,
Ξέρεις; Μου αρέσει ο κώλος σου, μου αρέσει το κεφάλι σου.
Ένα μονοπάτι -λαβύρινθος λαμπερού σάλιου
ενώνει τι γωνίες που ο ήλιος τέμνει με σιγουριά.
Το ποικίλο τοπίο της σφαίρας του κόσμου
είναι το σώμα σου, προσφερμένο σαν παραλήρημα
γης στη λαχτάρα ταξιδιάρικου στόματος

* Από την ανθολογία ομοερωτικών ποιημάτων
Η έλξη των ομωνύμων, ανθολόγηση-μετάφραση Ρήγας Κούπα,
Εκδόσεις Οδυσσέας, 2005

----------

Δεν υπάρχουν σχόλια: