Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΖΩΗ - ΑΧ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΜΟΥ! (1971).

Αγγλικός Τίτλος: Her private life
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: 8 Νοεμβρίου 1971
Σκηνοθεσία : Όμηρος Ευστρατιάδης
Σενάριο : Γιάννης Τζιώτης
Πρωταγωνιστούν : Άννα Φόνσου, Ανδρέας Μπάρκουλης, Άλκης Γιαννακάς, Ρένα Κοσμίδου, Λευτέρης Γυφτόπουλος, Γιώργος Ματθέου, Σάββας Αξιώτης, Τίνα Παπαγεωργίου
Κατηγορία : Ερωτική περιπέτεια
Έτος παραγωγής : 1971
Σύνοψη
Στο σπίτι μιας πλούσιας αλλά μοναχικής γυναίκας συμβαίνει μια κλοπή και ένας φόνος. Ο ανακριτής (Μπάρκουλης) στην προσπάθεια του να ανακαλύψει τον ένοχο θα ρίξει φώς στην ιδιωτική ζωή της Άννας (Φόνσου) και στα πρόσωπα που συνδέθηκαν μαζί της τον τελευταίο χρόνο. Ανάμεσά τους ένας μετανάστης απ'τη Γερμανία, ένας νεαρός ζιγκολό, ο πρώην άντρας της, μια περιστασιακή ερωμένη της και ένας νεαρός (Γιαννακάς) πρώην ναρκομανής που έχει επιστρέψει στον 'ίσιο' δρόμο.
Το γνωστό τραγούδι "Αχ χελιδόνι μου", του Μάνου Λοίζου, σε στίχους του Λευτέρη Παπαδόπουλου, όπως πρωτοακούστηκε στην ταινία "Ιδιωτική ζωή μου" του 1971, σοφτ πορνό της εποχής, με highlight τις λεσβιακές σκηνές της νεαρής τότε Άννας Φόνσου. Η ηχογράφηση έγινε για τις ανάγκες της ταινίας σε κάποια μπουάτ της εποχής - τραγουδά η Λίτσα Σακελαρίου. Λίγο αργότερα, ηχογραφήθηκε από τον Γιώργο Νταλάρα.


From: Pitsikoulini2

3 σχόλια:

stassa είπε...

Έχω σοκαριστεί!!! O.o Δεν νομίζω να την έχω δει την ταινία, φαντάζομαι δεν παίζει και συχνά.

Ο Γιαννακάς, έχω να το λέω, έμενε στην παλιά μου γειτονιά. Τον πετύχαινα όποτε πήγαινα στην ψησταριά για κοτόπουλο :) Ήτανε φίλος παιδικός με τον πατέρα μου, μια φορά πήγαμε παρέα σ' ένα κωλόμπαρο και θυμάμαι που μου έδειχνε έναν νάνο που ήταν τζόκει στις κούρσες. Σε μια γωνιά πίνανε βερμούτ ο Ντέιβιντ Λιντς αγκαλιά με τον Ντύλαν Τόμας και στην πίστα τραγουδούσε η Μπίλυ Χάλιντευ.

(ΟΚ, προς το τέλος μπορεί να το χόντρυνα λίγο αλλά ήταν πολύ παρακμή ο τύπος και μ' άρεσε :)

Tales from the other side of town είπε...

Η ταινία έχει παίξει νομίζω αρκετές φορές στα ελληνικά κανάλια.
Αυτό που δεν ήξερα ήταν για το κομμάτι, ότι πρωτοακούστηκε εκεί και ότι ηχογραφήθηκε τότε για τις ανάγκες της ταινίας, και γι' αυτό έκανα το ποστ.

stassa είπε...

Εγώ δεν τη θυμάμαι!! Είναι που είναι έγχρωμη μάλλον :)

Το κομμάτι το ήξερα φυσικά, αλλά στην Death Metal διασκευή του.