Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Στρέλλα / Η επίθεση του γιγαντιαίου μουσακά

Διαβάζω εδώ, άρθρο του Γιάννη Καρουζάκη στην Ελευθεροτυπία για την νέα ταινία του Πάνου Κούτρα, Στρέλλα. Αντιγράφω απόσπασμα "Είναι η ιστορία ενός ασυνήθιστου ζευγαριού. Ο κεντρικός ήρωας (Γιάννης Κοκιασμένος) αποφυλακίζεται ύστερα από δεκαπέντε χρόνια. Το πρώτο ελεύθερο βράδυ του στην Αθήνα, σ' ένα φτηνό ξενοδοχείο της Ομόνοιας, θα γνωρίσει και θα ερωτευτεί μια νεαρή πόρνη, τρανσέξουαλ. Τον ρόλο της υποδύεται μια αληθινή τρανσέξουαλ, η Μίνα Ορφανού. Στην ταινία, στην οποία άλλωστε όλοι οι πρωταγωνιστικοί ρόλοι δόθηκαν σε ερασιτέχνες ηθοποιούς, παίζει και η θρυλική τρανσέξουαλ της δεκαετίας του '70, Μπέττυ Βακαλίδου."
-----------------------------------------------------------------
Παρακάτω μπορείτε να δείτε απόσπασμα από την παλιότερη ταινία του Πάνου Κούτρα, "Η επίθεση γιγαντιαίου μουσακά" (1999) την οποία βρίσκω στο google-video εδώ.

Η επίθεση του γιγαντιαίου μουσακά (1999)
Υπόθεση: Ένας ιπτάμενος δίσκος με εξωγήινους, επιχειρεί να στείλει ένα μέλος του στη γη. Κάτι όμως πάει στραβά και η εξωγήινη διακτινίζεται μέσα σε ένα πιάτο μουσακά. Το κομμάτι του μουσακά γίνεται γιγάντιο και απειλεί με αφανισμό τον πληθυσμό της Αθήνας!

Είδος: Παρωδία
Διάρκεια: 103'

Σκηνοθεσία: Πάνος Κούτρας
Ηθοποιοί: Θέμις Μπαζάκα, Γιάννης Αγγελάκης, Γρηγόρης Πατρικαρέας, Χρήστος Μάντακας


From: EllinikiKardia

5 σχόλια:

stassa είπε...

Το Μουσακά τον έχω δει, έχει κι εκεί μια ηρωίδα τρανς (και θα έκοβα τον πωπό μου οτι πήρε το μάτι μου και μια γνωστή μου σε ρόλο κομπάρσου, αλλά με τα πρόσωπα μπερδεύομαι εγώ, οπότε άστο).

Το Στρέλλα μάλλον δε θα το βρω πουθενά να το κατεβάσω, κι αμφιβάλλω αν το νοικιάζουνε... :(

Tales from the other side of town είπε...

ναί, στον "μουσακά", κεντρική ηρωίδα είναι η τάρα, τρανς (ερωτοχτυπημένη με τον μάντακα). ο πάνος κούτρας χρησιμοποιεί και "ερασιτέχνες" ηθοποιούς ως κομπάρσους και ανάμεσά τους κι εγώ διακρίνω γνωστές φυσιογνωμίες.

xomeritis είπε...

Βέβαια, και τραγουδάει το "Walk on by" στο δρόμο

Tales from the other side of town είπε...

και στους τίτλους τέλους βλέπω "ζέλμα", μάλλον γι' αυτήν μιλάει η στάσσα :-)

stassa είπε...

Όχι τη Ζέλμα. Μια γνωστή μου νομίζω οτι παίζει, όντως τρανς αλλά με πολιτικά :)