Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

Μια διαφήμιση από την Αργεντινή.

Ο κύριος Λοπέζ, συναντά μία τρανς γυναίκα που παλαιότερα είχε προσβάλλει. Την ρωτά, αν όταν της δόθηκε δάνειο από την τράπεζα για να ανοίξει το κομμωτήριό της τής ζητήθηκε η ταυτότητά της, η οποία ήταν αντρική και αν υπήρξε κάποιο πρόβλημα. Του απαντά χαμογελαστά, ναί της ζητήθηκε, αλλά το δάνειο της δόθηκε. Της αποκρίνεται ότι, είναι η ίδια τράπεζα που έδωσε και σε κείνον δάνειο για να μπορέσει ν' αγοράσει το αυτοκίνητό του. Ο κύριος Λοπέζ αντιλαμβάνεται το λάθος του και, της ζητά συγγνώμη...

Ανθρώπινη διαφήμιση, αναρωτιέμαι όμως αν πείθει στην οικονομική κρίση που βρισκόμαστε...


From: caroldelpozo2008

3 σχόλια:

xomeritis είπε...

Ο πρώτος των Roxy με τους δύο Brians από τους αγαπημένους μου δίσκους. Τον έχω σε CD με μικροσκοπικό sleeve όπως το βινύλιο. Τι metrosexual και ανοησίες. Αυτές ήταν εποχές!

Το συγκεκριμένο τραγούδι με την Grace δεν το ήξερα, ευχαριστώ. Οι πρώτοι Jefferson επίσης αγαπημένοι. Ξέρεις, για ένα διάστημα ο Χατζιδάκις λειτουργούσε σαν groupie με τους J.A. Λέγεται ότι ήθελε να ηχογραφήσει με τη Slick αλλά δεν ξέρω, μπορεί να είναι αστικός μύθος. Μπορεί να την είχε ερωτευτεί κιόλας.

Tales from the other side of town είπε...

ομολογώ ότι αυτά που μου λες μου τον χατζιδάκι δεν τα ήξερα...

Tales from the other side of town είπε...

η πρώτη περίοδος της grace slick, με τους great society, είναι η αγαπημένη μου. δεν είχε τα περιττά psychedelic φτιασίδια και εξέφραζε με αυθεντικό τρόπο το κλίμα της εποχής του san fransisco.

[σε λάθος ποστ σχολιάζουμε - αλλά δεν πειράζει...]