Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ BLOGSPOT.

Παρατηρώ ότι σε ορισμένα παλαιότερα ποστ και στο δικό μου μπλογκ, αλλά και σε άλλα κάποιων φίλων μπλόγκερ, έχουν σβηστεί κάποια σχόλια (επί παραδείγματι έχουν σβηστεί και δικά μου σχόλια σε μπλογκ φίλων). Επίσης, παρ' ότι η αρίθμιση των σχολίων, δείχνει τα πραγματικά σχόλια που έγιναν, τα σχόλια αυτά δεν υπάρχουν ή υπάρχουν λιγότερα.

Θέλω να διαβεβαιώσω ότι, δεν έχω σβήσει κάποιο σχόλιο και ότι αυτό προφανώς είναι κάποιο πρόβλημα της blogspot, το οποίο ελπίζω να διορθωθεί από τους διαχειριστές της, καθώς επίσης να μην επαναληθφεί στο μέλλον.

Στο μεταξύ, επειδή όλα τα σχόλια που γίνονται, τα κρατάω στο e-mail μου, εάν κάποιοι εκ των σχολιαστών δουν ότι σχόλιό τους δεν υπάρχει, και επιθυμούν να επανέλθει, ας επικοινωνήσουν μαζί μου και θα το προσθέσω εκ των υστέρων. Αντιλαμβάνομαι ότι στην περίπτωση που συμβεί αυτό, τα σχόλια δεν θα παρατίθενται με την σειρά που έγιναν, συνεπώς κάπου θα χάνεται ο ειρμός, είναι όμως το καλύτερο που μπορώ να κάνω.

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλά που το είπες και ήμουν έτοιμος να σε βρίσω χαχαχαχα.
Αργησες να το ανακαλύψεις το πρόβλημα αυτό. Δεν είσαι ο μόνος.
Και στο δικό μου έχει γίνει.
Φιλάκια

Tales from the other side of town είπε...

Στην αρχή το είδα σε μπλογκ φίλων και στη συνέχεια συνειδητοποίησα ότι συμβαίνει και στο δικό μου bear.
Απλά αν συνεχίσει αυτό μάλλον θα πρέπει να σκεφτούμε αν θα πρέπει να μετακομίσουμε στην wordpress, γιατί η blogspot έχει πολλά προβλήματα.
Φιλιά.
:-)

stassa είπε...

Εγώ δεν το πρόσεξα, αλλά το σκεφτόμουν για wordpress. Έχει και μερικές βολικές λειτουργίες (σ' αφήνει ν' ανεβάσεις pdf και να κάνεις edit σχόλια αφού δημοσιευτούν, στο μπλογκ σου). Αλλά όλο το λέω κι όλο βαριέμαι τη μετακόμιση :)

Βρομιστεράκι είπε...

Ω, ναι, έχει κάμποσο καιρό που συμβαίνει αυτό αλλά το μπλογκσποτ είναι σα τη χλωρίνη κλινέξ. Αυτό ξέρω αυτό εμπιστεύομαι!
Σταθερή αξία :)))

Tales from the other side of town είπε...

Well, αυτό που σκέφτομαι, είναι κατ' αρχήν να φτιάξω ένα νέο μπλογκ στην wordpress, που θα έχει μόνο τα φιλμ μικρού μήκους που έχω ανεβάσει εδώ.
Ήδη έχουν φτάσει τα 80, και είναι μία δουλειά για την οποία έχω κάνει αρκετό κόπο από τον Ιούλιο που την ξεκίνησα, και έχει ακόμη πολύ "ψωμί".
Θα είναι πολύ κρίμα, για τα "τσαλιμάκια" της blogspot να χαθεί.
Αυτό πιθανότατα θα το κάνω, για τα υπόλοιπα, δεν ξέρω.