Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ 31.3.2011: ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ Σ.Υ.Δ.

.
Αντιγράφω από την ιστοσελίδα του Σωματείου Υποστήριξης Διεμφυλικών:

Το Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών (Σ.Υ.Δ.), σας προσκαλεί σε πάρτυ για την οικονομική ενίσχυση του Σωματείου, την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011, στο κλαμπ-μπαρ «Κούκλες» (Ζαν Μωρεάς 32, Κουκάκι), ώρα έναρξης εισόδου 23:00

Drag shows, και πολλές εκπλήξεις…

Εισητήριο-Είσοδος (με ποτό): 10,00 ευρώ, από τα οποία τα 5,00 είναι για την οικονομική ενίσχυση του Σ.Υ.Δ.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Του Σωματείου Υποστήριξης Διεμφυλικών

http://www.transgender-association.gr/
transgender.support.association@gmail.com
.

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΟΛΛΑΝΔΙΑ: ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΑΜΟΣ ΟΜΟΦΥΛΩΝ.

Πέρασαν περίπου 10 χρόνια από τότε που η Ολλανδία έγινε η πρώτη χώρα στον κόσμο που νομοθετήθηκε ο γάμος ομοφύλων, την 1η Απριλίου του 2001. Το Radio Netherlands κάνει έναν πρώτο απολογισμό.
Ten years of same-sex marriage: a mixed blessing
Ten years after the Netherlands became the first country to legalise same-sex marriage, homosexual couples still marry far less often than heterosexual couples, partly because they still face obstacles when they wish to have children.
Just 20 percent of Dutch homosexual couples are married, compared with 80 percent of heterosexual couples, fresh figures by Statistics Netherlands show.
Since 1 April 2001, when the Netherlands became the first country to legalise same-sex marriage, some 15,000 gay and lesbian couples have tied the knot.
That is two percent of all marriages celebrated in Holland, and just 20 percent of the 55,000 same-sex couples the country numbers.
Among the country’s 4.1 million heterosexual couples, 80 percent are married.
Divorce among same-sex couples accounts for one percent of all divorces.
“The figures show that over the past ten years gay and lesbian couples have been behaving the same way as straight couples”, demographer Jan Latten of Statistics Netherlands says.
“Many of them marry out of love, of course. But, just as with straight couples, the desire to have children and the resulting legal responsibilities often weigh even more for gay and lesbian couples to marry.”
“This could explain why gay couples marry less often than straight ones. Gay couples, especially gay men, are still facing considerable difficulties when they want to adopt children.”
The similarities between gay and lesbian couples do not end there. “Some relationships last, other ones end”, Latten says. “But annual divorce percentages are pretty much the same for both groups”.
And both gay and straight couples prefer to tie the knot in the spring or the summer.
© Radio Netherlands Worldwide
.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ: "ΝΕΑ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ".

Αντιγράφω από την ιστοσελίδα του Ευρωκοινοβουλίου.
Ερώτηση με αίτημα γραπτής απάντησης E-001171/2011
προς την Επιτροπή
Άρθρο 117 του Κανονισμού
Franz Obermayr (NI)
Θέμα: Νέα οδηγία για την ίση μεταχείριση - πεδίο εφαρμογής και προστατευόμενες ομάδες

------
Η προταθείσα από την Επιτροπή οδηγία για την ίση μεταχείριση θα είχε ως αποτέλεσμα μεγάλες αλλαγές στη νομοθεσία για την καταπολέμηση των διακρίσεων. Θα περιόριζε σε σημαντικό βαθμό την ελευθερία των πολιτών της ΕΕ.
Ιδιαίτερα προβληματική αποδεικνύεται η ισότητα των διάφορων προστατευόμενων ομάδων. Έτσι, σύμφωνα με την οδηγία, για παράδειγμα πρέπει να ισχύουν για τα άτομα με αναπηρία οι ίδιοι κανόνες ίσης μεταχείρισης με αυτούς που ισχύουν για άτομα με σεξουαλικό προσανατολισμό διαφορετικό από τον ετερόφυλο. Στον «διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό» υπάγονται έτσι, για παράδειγμα, ο σοδομισμός, η αιμομιξία, η νεκροφιλία, η ηδονοβλεψία ή και η επιδειξιομανία.
Και ο θρησκευτικός προσανατολισμός είναι ένα υπερβολικά ειδικό και πολύπλοκο θέμα για να μπορεί να αντιμετωπιστεί μαζί με τις άλλες προστατευόμενες ομάδες. Έτσι, για παράδειγμα, μια χριστιανική ένωση θα παραβίαζε την οδηγία αν προτιμούσε για μια κενή θέση έναν χριστιανό υποψήφιο από έναν άθεο. Επειδή αυτοί οι θεματικοί τομείς είναι αλληλένδετοι, προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα:
1. Δεν θα ήταν αναγκαία η χωριστή αντιμετώπιση των διαφορετικών θεματικών τομέων; Δεν λαμβάνει χώρα εν προκειμένω εκμετάλλευση του τόσο σημαντικού προβλήματος της ίσης μεταχείρισης των ατόμων με αναπηρία προς όφελος άλλων τομέων όπως ο σεξουαλικός προσανατολισμός ή η θρησκεία;
2. Προτίθεται πραγματικά η Επιτροπή να εξισώσει τις προαναφερθείσες σεξουαλικές προτιμήσεις με την ετεροσεξουαλική προσέγγιση;
Η απάντηση δόθηκε στις 23.3.2011 από την Επίτροπο Reding. Την αντιγράφω.
E-001171/2011
Answer given by Ms Reding
on behalf of the Commission
(23.3.2011)

-------
The proposed Equal Treatment Directive does not reverse the burden of proof, but facilitates the application of the rules on proof for victims of discrimination. The draft Directive provides in Article 8 that 'when persons who consider themselves wronged because the principle of equal treatment has not been applied to them establish, before a court or other competent authority, facts from which it may be presumed that there has been direct or indirect discrimination, it shall be for the respondent to prove that there has been no breach of the prohibition of discrimination.'
This rule was established by the European Court of Justice in the field of gender discrimination because it can be very difficult for victims to prove that they have been discriminated against, as the elements of proof are often not accessible for the victim. The victim of discrimination still has to prove facts from which discrimination can be presumed, before the burden of proof shifts to the defendant. Whether there has been discrimination must therefore be assessed on the basis of objective elements and not just subjective claims
The rule has been in force for many years in other EU and national equal treatment laws and has proven very effective in strengthening the enforcement of rights. The Commission is not aware of any abuses, as the courts have dealt with this rule in a reasonable manner.
.

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

BECOMING JOHANNA (2010).

Becoming Johanna is a short documentary, and the third film in the Youth and Gender Media Project series, that tells the story of sixteen–year–old transgender Latina kid Johanna whose deeply religious mother committed her to a mental hospital in order to prevent her transition to a young woman.
.

ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ: Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.

Σε συνέχεια της Κοινοβουλευτικής Ερώτησης που είχε τεθεί από βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς για το Σύμφωνο Συμβίωσης (βλέπε εδώ), δόθηκε απάντηση από το Υπουργείο Εργασίας. Κουβέντα για τα ομόφυλα ζευγάρια από την Δημοκρατική Αριστερά, κουβέντα και από το Υπουργείο Εργασίας...

Αντιγράφω από εδώ.
Σύμφωνο Συμβίωσης: Δεν δικαιούνται ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα οι συμβαλλόμενοι.
Απάντηση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων σε ερώτηση της ΔΗΜ.ΑΡ.
«Άδειο πουκάμισο» ακόμα και για τα ετερόφυλα ζευγάρια, αποδεικνύεται ο θεσμός του Συμφώνου Συμβίωσης μετά την απάντηση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, σε ερώτηση των βουλευ΄των της ΔΗΜ.ΑΡ. σχετικά με τη μη εφαρμογή των ρυθμίσεων της ισχύουσας φορολογικής, εργατικής, κοινωνικοασφαλιστικής νομοθεσίας στα ζευγάρια που συμβιώνουν βάσει συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης.
Η απάντηση, στηρίζεται στην υπ’ αριθ. 258/2010 γνωμοδότηση του ΝΣΚ, σύμφωνα με την οποία «….στους βάσει συμφώνου συμβιούντες συντρόφους δεν είναι δυνατή η αναλογική εφαρμογή των περί γάμου διατάξεων. Τα πρόσωπα που συνάπτουν σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης δεν εμπίπτουν στα μέλη οικογένειας και δεν μπορούν να θεωρηθούν σύζυγοι και να δικαιωθούν των ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων των συζύγων.»
Οι βουλευτές της ΔΗΜ.ΑΡ. ανέφεραν στην ερώτησή τους, την ανάγκη πραγματικής εξομοίωσης - με την εφαρμογή των σχετικών ρυθμίσεων της ισχύουσας φορολογικής, εργατικής, κοινωνικοασφαλιστικής νομοθεσίας - του συμφώνου συμβίωσης με την έγγαμη συμβίωση, έτσι ώστε το ανωτέρω σύμφωνο να έχει και για τους συμβιούντες όλες τις προσωπικές και περιουσιακές συνέπειες που παράγει ο γάμος. Υπογράμμιζαν δε ότι ενδεχόμενη άρνηση εφαρμογής των ευνοϊκών διατάξεων προσκρούει στην ΕΣΔΑ ως προς το δικαίωμα σεβασμού της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής και την υποχρέωση κατάργησης των διακρίσεων. Κατόπιν αυτών ζητούσαν από τον αρμόδιο Υπουργό την άμεση τροποποίηση του Ν. 3719/2008 ώστε να εξομοιωθεί το σύμφωνο συμβίωσης με την έγγαμη συμβίωση και εν αναμονή της νομοθετικής τροποποίησης την έκδοση ερμηνευτικής εγκυκλίου έτσι ώστε να αποκατασταθεί η νομική βεβαιότητα και να αποτραπεί η δυσμενής μεταχείριση των οικογενειών που δημιουργούνται με τη σύναψη του συμφώνου.
Η απάντηση του κ Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων προκαλεί ήδη θύελλα αντιδράσεων και έχει σπείρει την απογοήτευση στους συμβιούντες συντρόφους αφού ανατρέπονται συλλήβδην οι σχεδιασμοί τους, νοιώθουν δε παραπλανημένοι από το κυβερνητικό κόμμα, το οποίο υποστήριζε, με σχετική πρόταση νόμου που είχε καταθέσει ως αντιπολίτευση, υποστήριζε την ανάγκη εξομοίωσης του συμφώνου συμβίωσης με το γάμο.
Κατόπιν της προαναφερόμενης δυσμενούς εξέλιξης πρέπει άμεσα να αναδιαρθρωθεί το θεσμικό πλαίσιο του Συμφώνου Ελεύθερης Συμβίωσης.
.

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΕΤ1: "ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ: ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ".

Αντιγράφω από την ιστοσελίδα της ΕΤ1:
Δείτε σήμερα: "ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ: Δεν είμαστε ακόμα ελεύθεροι"
Eπεισόδιο 5

Η σειρά αναφέρεται στην Τουρκία και τις αλλαγές που έχουν σημειωθεί στη χώρα τα τελευταία 20 χρόνια. Η μεγάλη προσπάθεια για την ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θέσει την Τουρκία σε τροχιά μεταρρυθμίσεων, που προκαλούν την ίδια της την ιστορία. Έχοντας ήδη στο ενεργητικό της τρία στρατιωτικά πραξικοπήματα, από την ίδρυση της Δημοκρατίας το 1923, η Τουρκία βρίσκεται πλέον σε θέση να αμφισβητεί και – αν χρειαστεί – να δικάζει τους στρατιωτικούς της. Τι ακριβώς περιλαμβάνει η ατζέντα του «δημοκρατικού ανοίγματος» του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (ΑΚΡ), που βρίσκεται αυτήν την στιγμή στην εξουσία; Τι άλλαξε και τι δεν άλλαξε στην Τουρκία μέσα στην τελευταία εικοσαετία; Το «Orient Express» πιάνει τον σφυγμό της σύγχρονης Τουρκίας και αντλεί υλικό από τις απόψεις φιλελεύθερων και ενίοτε περιθωριακών – κατά τα δεδομένα της Τουρκίας – δημοσιογράφων, πανεπιστημιακών και καλλιτεχνών, για μια πληθώρα θεμάτων.
Κάθε επεισόδιο της σειράς εξετάζει και μια διαφορετική πλευρά της χώρας, ως μια ιδιαίτερη, κάθε φορά, καταγραφή της πολύπτυχης ζωής της. Η Τουρκία με τα σχεδόν 80 εκατομμύρια πληθυσμό ανοίγει σαν πολύπτυχη πολιτιστική βεντάλια. Ως ένα πλούσιο κομμάτι γης, όπου ζουν Εβραίοι, Αρμένιοι, Έλληνες, Συροχαλδαίοι, Αλεβίτες, Κούρδοι και πολλές άλλες μειονοτικές και εθνοτικές ομάδες.
Το Orient Express μάς φέρνει σε επαφή με την σημερινή πραγματικότητα της Τουρκίας σε σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα. Κι αυτό,μέσα από τις απόψεις νομικών,ακτιβιστών και απλών ανθρώπων. Το ζήτημα εξετάζεται μέσα από ένα ευρύ φάσμα που περιλαμβάνει τα εγκλήματα μίσους, τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, το θέμα της μαντίλας, την αντίσταση του λαού για την κατάργηση της απομόνωσης στις φυλακές τύπου F, τα δικαιώματα των Αλεβιτών και άλλα.
Με μαρτυρίες και καταγραφές γεγονότων, σκιαγραφείται το τόσο φλέγον αυτό ζήτημα, που αποτελεί και το βασικότερο εμπόδιο στην πορεία της Τουρκίας προς την Ευρωπαϊκή Ένωση.
----
Σκηνοθέτης: SeyfettinTokmak, Kenan Kavut
Δημοσιογραφική Επιμέλεια: Çağla Menderes
Φωτογραφία:SeyfettinTokmak, Kenan Kavut
Εκτέλεση Παραγωγής:Χρόνης Πεχλιβανίδης
Παραγωγή:ONOS PRODUCTIONS
.

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ. ΚΟΙΝΗ ΕΚΔΟΣΗ FRA & ΕΔΔΑ.

Στις 21 Μαρτίου παρουσιάστηκε μία κοινή έκδοση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Θεμελιωδών Δικαιωμάτων (FRA) και του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ), ένας πρώτος ολοκληρωμένος οδηγός της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας κατά των Διακρίσεων.

Το πολύ ενδιαφέρον αυτό εγχειρίδιο 156 σελίδων, μπορείτε να το κατεβάσετε πιέζοντας εδώ.

Στην ιστοσελίδα του FRA, βρίσκουμε δελτίο τύπου στα ελληνικά για την έκδοση αυτή. Το αντιγράφω.
Παρουσιάζεται σήμερα ο πρώτος ολοκληρωμένος οδηγός της ευρωπαϊκής νομοθεσίας κατά των διακρίσεων.
Ο πρώτος ολοκληρωμένος οδηγός της ευρωπαϊκής νομοθεσίας κατά των διακρίσεων παρουσιάζεται σήμερα, 21 Μαρτίου, - Παγκόσμια Ημέρα για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων - στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Το Εγχειρίδιο για την ευρωπαϊκή νομοθεσία κατά των διακρίσεων, το οποίο εκδίδεται από κοινού από τον Οργανισμό Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (FRA) και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, αποτελεί τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό της ευρωπαϊκής νομοθεσίας κατά των διακρίσεων. Βασίζεται στη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και περιλαμβάνει: το πλαίσιο και το ιστορικό της ευρωπαϊκής νομοθεσίας κατά των διακρίσεων (μεταξύ άλλων τις Συνθήκες του ΟΗΕ για τα δικαιώματα του ανθρώπου), τις κατηγορίες και τα κριτήρια δικαιολόγησης διακρίσεων, το πεδίο εφαρμογής της νομοθεσίας (μεταξύ άλλων σε ποιον παρέχεται προστασία) και τα προστατευόμενα χαρακτηριστικά, όπως το φύλο, η αναπηρία, η ηλικία, η φυλή και η εθνικότητα.
Αποδέκτες του εγχειριδίου είναι νομικοί, π.χ. δικαστές, εισαγγελείς, δικηγόροι, αστυνομικοί και φορείς που συμμετέχουν στην παροχή νομικών συμβουλών, όπως εθνικοί οργανισμοί δικαιωμάτων του ανθρώπου, φορείς ισότητας και κέντρα νομικών συμβουλών.
Το εγχειρίδιο είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο (βλ. www.fra.europa.eu) και συνοδεύεται από CD-Rom το οποίο περιέχει τη σχετική νομοθεσία, εξειδικευμένη βιβλιογραφία, περιπτωσιολογικές μελέτες και περιλήψεις νομολογίας.
Κυκλοφορεί ήδη στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά. Σύντομα θα υπάρχουν διαθέσιμες οι εκδόσεις στα βουλγαρικά, τα τσεχικά, τα ουγγρικά, τα ιταλικά, τα ρουμανικά, τα ισπανικά και τα ελληνικά, ενώ υπάρχει η πρόθεση να κυκλοφορήσει σε όλες σχεδόν τις γλώσσες της ΕΕ καθώς και στα κροατικά.
Ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου κ. Jean-Paul Costa, κατά τη σημερινή παρουσίαση του νέου εγχειριδίου στο πλαίσιο ενός σεμιναρίου για δικαστές και άλλους νομικούς που πραγματοποιείται στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, δήλωσε: «Το εγχειρίδιο θα δώσει τη δυνατότητα στα θύματα διακρίσεων να έχουν καλύτερη πρόσβαση στη δικαιοσύνη σε ολόκληρη την Ευρώπη. Παρουσιάζει ένα πολύπλοκο σύστημα κανόνων με απλό και ολοκληρωμένο τρόπο. Το επιτυχημένο αυτό έργο, αποτέλεσμα κοινών προσπαθειών, παρουσιάζεται την κατάλληλη στιγμή καθώς βρισκόμαστε στη φάση της προετοιμασίας για την προσχώρηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.»
Ο διευθυντής του FRA Morten Kjaerum δηλώνει: Το εν λόγω εγχειρίδιο είναι ένα πρακτικό εργαλείο που έχει ως στόχο να βοηθήσει τους ανθρώπους να επιλύουν τις διαφορές τους σε εθνικό επίπεδο, καθώς σε αυτό το επίπεδο εφαρμόζεται τελικά η σχετική νομοθεσία. Η επίλυση των διαφορών στο επίπεδο αυτό είναι λιγότερο δαπανηρό, λιγότερο χρονοβόρο και λιγότερο οδυνηρό.»
Το σημερινό σεμινάριο στο Δικαστήριο καλύπτει δύο θεματικές ενότητες: τα επιτεύγματα και τις προκλήσεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας κατά των διακρίσεων, και την εφαρμογή των ευρωπαϊκών αρχών κατά των διακρίσεων σε εθνικό επίπεδο. Το εναρκτήριο σεμινάριο θα βιντεοσκοπηθεί ζωντανά στο:
www.fra.europa.eu
http://www.echr.coe.int/echr/fr/header/the+court/events+at+the+court/other+events
----
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου ιδρύθηκε το 1959 στο Στρασβούργο από τα κράτη μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης με σκοπό την αντιμετώπιση των παραβιάσεων της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου του 1950. Αποφάσεις, νομολογία και άλλες πληροφορίες σχετικά με το Δικαστήριο υπάρχουν στον δικτυακό τόπο του. Για να λαμβάνετε τα δελτία Τύπου του Δικαστηρίου μπορείτε να εγγραφείτε στο RSS feeds του Δικαστηρίου.
Ο Οργανισμός Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (FRA) έχει ως αποστολή να παρέχει τεκμηριωμένες συμβουλές στα θεσμικά όργανα, φορείς, υπηρεσίες και οργανισμούς της Κοινότητας και των κρατών μελών της. Τα στοιχεία που συλλέγει ο Οργανισμός πληροφορούν τους υπεύθυνους για τη χάραξη ευρωπαϊκής και εθνικής πολιτικής και προσιορίζουν το πλαίσιο για το διάλογο σχετικά με τα θεμελιώδη δικαιώματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. www.fra.europa.eu
Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι το δικαστικό όργανο της ΕΕ, το οποίο ιδρύθηκε δυνάμει των Συνθηκών της ΕΕ. Ένα από τα καθήκοντά του είναι να παρέχει στα εθνικά δικαστήρια την ορθή ερμηνεία της νομοθεσίας της ΕΕ. www.curia.europa.eu
.

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ: "ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΛΟΓΩ ΣΕΞ. ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ & ΟΜΟΦΟΒΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΤΑΛΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ"

Αντιγράφω από την ιστοσελίδα του Ευρωκοινοβουλίου.
Κοινοβουλευτικές ερωτήσεις
9 Φεβρουαρίου 2011 E-000703/2011
Ερώτηση με αίτημα γραπτής απάντησης
προς την Επιτροπή
Άρθρο 117 του Κανονισμού
Sonia Alfano (ALDE)
Θέμα: Καταπολέμηση της ομοφοβίας και των διακρίσεων λόγω γενετήσιου προσανατολισμού στην ΕΕ και επανειλημμένες ομοφοβικές δηλώσεις του ιταλού πρωθυπουργού

----
Στις 2 Νοεμβρίου 2010, σε δημόσια εμφάνισή του, ο ιταλός πρωθυπουργός, Silvio Berlusconi, παρεμβαίνοντας όσον αφορά την υπόθεση που ονομάσθηκε «Rubygate» από τον Τύπο, δήλωσε δημοσίως ότι «είναι καλύτερο να σου αρέσουν τα ωραία κορίτσια παρά να είσαι ομοφυλόφιλος». Η δήλωση αυτή, καταφανώς ομοφοβική, αντιπροσωπεύει απλώς την πιο πρόσφατη μιας μακράς σειράς δηλώσεων του κ. Berlusconi που έχουν ως στόχο να προσβάλουν τους ομοφυλόφιλους, καθιστώντας τους αντικείμενο δημόσιας χλεύης και εμπαιγμού.
Εδώ και χρόνια, διεθνείς ΜΚΟ, όπως η Διεθνής Αμνηστία, το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και η ILGA, και εθνικές οργανώσεις, όπως οι Arci Gay και Certi Diritti, καταγγέλλουν με ανησυχία την αύξηση των πράξεων ομοφοβίας και μισαλλοδοξίας εις βάρος των λεσβιών, ομοφυλόφιλων, αμφιφυλόφιλων και τρανσεξουαλικών ατόμων στον κόσμο και στην Ιταλία, ενώ το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει επανειλημμένα ζητήσει από τους πολιτικούς να αποφεύγουν ομοφοβικές δηλώσεις που θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα των ατόμων ΛΟΑΤ. Η Επίτροπος Viviane Reding έχει δηλώσει ότι θα εφαρμόσει μια πολιτική «μηδενικής ανοχής» έναντι της ομοφοβίας, καθώς αντιβαίνει στο άρθρο 10 της ΣΛΕΕ, το οποίο ορίζει ότι «η Ένωση επιδιώκει να καταπολεμήσει κάθε διάκριση λόγω γενετήσιου προσανατολισμού», και στο άρθρο 21 του Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο απαγορεύει τις διακρίσεις που βασίζονται στον γενετήσιο προσανατολισμό. Παράλληλα, ορισμένα κράτη μέλη, μεταξύ των οποίων και η Ιταλία, θέτουν συνεχώς εμπόδια στην εφαρμογή της γενικής οδηγίας κατά των διακρίσεων την οποία πρότεινε η Επιτροπή τον Ιούλιο του 2008 και την οποία ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις 2 Απριλίου 2009.
Λαμβάνοντας υπόψη την απόκλιση μεταξύ, αφενός, των αρχών που εκφράζουν οι Συνθήκες και των πολιτικών κατευθύνσεων της ΕΕ και, αφετέρου, των δηλώσεων του ιταλού πρωθυπουργού Berlusconi και των έργων της ιταλικής κυβέρνησης:
1. Ποια είναι η θέση της Επιτροπής όσον αφορά την ομοφοβία στην ΕΕ και ποιες πρωτοβουλίες προτίθεται να αναλάβει για την καταπολέμηση αυτού του φαινομένου;
2. Δεν θεωρεί η Επιτροπή ότι οι εκπρόσωποι των θεσμικών οργάνων πρέπει να αποφεύγουν δημόσιες δηλώσεις που έχουν αρνητικές επιπτώσεις για την κατάσταση των ατόμων ΛΟΑΤ;
Η ερώτηση απαντήθηκε χθες 21.3.2011 από την Επίτροπο κυρία Reding. Αντιγράφω.
E-000703/2011
Answer given by Ms Reding
on behalf of the Commission
(21.3.2011)

-----
The Commission reiterates its commitment to combat homophobia and discrimination based on sexual orientation to the full extent of the powers conferred on it by the Treaties.
The Commission's priority is to ensure that Union legislation fully complies with the Charter of Fundamental Rights of the European Union, including its Article 21 which prohibits discrimination on the grounds of sexual orientation. In its Communication on the Strategy for the effective implementation of the Charter of Fundamental Rights by the European Union, adopted on 19 October 2010 , the Commission explains how it intends to achieve this priority. The annual reports on the application of the Charter will also cover progress on the application of its Article 21. In this respect, the Commission recalls that according to Article 51(1) of the Charter, the provisions of the Charter are addressed to the Member States only when they are implementing Union law.
However, according to its Article 51 (1), the Charter of Fundamental Rights is addressed to the Member States only when they are implementing Union law. On the basis of the information provided by the Honourable Member, it does not appear that any public authority of the Member State concerned did act in the course of implementing Union law.
.

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

A VERY POTTER MUSICAL.


A Very Potter Musical
Everybody likes musicals, everybody likes laughing, everybody likes Harry Potter.
Get ready for a musical adventure as Harry and his pals go back to school for another year of learning shenanigans! Only this year their wizarding world gets turned on its head when the Dark Lord comes back from the dead to take his revenge on The Boy Who Lived.
"A Very Potter Musical" is an unofficial, fan-made, parody show.
Some of the roles are deliciously genderbending.

Μπορείτε να το δείτε όλο πιέζοντας εδώ.
.

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ".

.
Συχνά όταν αναφερόμαστε στην "θρησκευτική δεξιά", εννοούμε ένα κομμάτι της συντηρητικής δεξιάς στις Ηνωμένες Πολιτείες που -ανάμεσα στ' άλλα- είναι ακραία ομοφυλοφοβικό, τα λεγόμενα Tea Parties.

Η Sophie in 't Veld, μέλος της LGBT-Intergroup του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, και Ευρωβουλευτής με πολύ αξιόλογη δράση στα λοαδ δικαιώματα, μας παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον άρθρο για την έκφανση της "θρησκευτικής δεξιάς" στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Και εάν το άρθρο της in 't Veld εικονογραφείται με τον Πάπα Βενέδικτο, εγώ επιλέγω την πιο γνώριμη για μας φιγούρα του Πειραιώς Σεραφείμ.

Εάν δέ θεωρήσει κανείς ότι όσοι συμπεριλαμβάνονται σε αυτό που εννοούμε "θρησκευτική δεξιά" είναι απλά κάποιοι γραφικοί, εγώ θα έλεγα ότι δεν θα έπρεπε να το προσπεράσουμε τόσο ελαφριά τη καρδία, αφού βλέπουμε ότι συχνά συμπαρατάσονται και αναπτύσσουν παρόμοιες απόψεις με όσους αυτοπροσδιορίζονται ως "φιλελεύθεροι", παράδειγμα η πρόσφατη διαβούλευση για το αντιρατσιστικό νομοσχεδίο και πολλά ακόμη.

Αντιγράφω από τον guardian:
The rise of Europe's religious right
Sophie in 't Veld

Women's rights, gay rights and healthcare are all under threat – the secular nature of the European project must be reaffirmed

Europe is generally regarded as the most secularised continent in the world. But in few EU member states is there a complete separation between church and state. The old interweaving of religious and worldly authority still makes itself felt in many countries today.
In England, the head of state is also titular governor of the church and bishops are members of the House of Lords. Finland and Denmark still have an official state religion, and in Greece up until recently, the Orthodox church was in charge of the public civil status register. Everywhere, churches maintain a firm grasp on education, the care and medical sectors, and the media. Churches have formal and informal positions of exception by law, which are sometimes used to refuse public services such as abortion or same-sex marriage, or to evade secular authority in cases of child abuse.
Europeans may take a sceptical view of political leaders who are too quick to express religious faith in public (while in the US an atheist president is virtually inconceivable), yet churches have a greater influence on politics than many people realise. The Vatican has a special position due to the highly centralised organisation and its status as a state.
Worryingly, religion is also increasingly making its presence felt in the corridors of the European Union – even though the EU was designed as a strictly secular project. The treaty of Lisbon includes article 17 on the dialogue of the EU institutions with churches and non-confessional organisations. This forms the basis for an annual summit of religious leaders with the leaders of the EU institutions. Secular organisations are largely ignored.
José Manuel Barroso, the European Commission president, and Herman Van Rompuy, the European Council president, have special high-level cabinet officials whose job it is to maintain relations with churches. The EU has official diplomatic relations with the Vatican. The Conference of Catholic Bishops is one of the most powerful lobby groups in Brussels.
Other religions also have representatives in Brussels, but they are less influential than the Roman Catholic church. Their collective influence is not to be underestimated, however. In addition, religions have influence from the pulpit, if necessary by threatening excommunication if politicians adopt standpoints that are at odds with official doctrine.
We are witnessing the emergence of the European equivalent to the "religious right" in the US. Areas affected by this rise include women's rights, gay rights and sexual and reproductive health rights as well as healthcare (such as contraception, abortion, condoms and IVF). Freedom of expression is also affected, generally in the form of laws against blasphemy. Freedom of religion is often conceived as a collective right of religion to exempt itself from the law, particularly the EU fundamental rights.
Religious lobbies are, for example, highly active against the broad European anti-discrimination directive that is in the works. Under intense pressure from religious lobbies, the European commission was initially reluctant to table a directive by which discrimination against gay people could be combated
Invoking religious freedom, the lobbies are negotiating exceptions to the ban on discrimination, including discrimination against gay people, or for the right of confessional schools to discriminate. In this way, discriminatory practices are effectively being written in stone, while the principle of equality is one of the explicit pillars of European unification.
The European commission scarcely dares to take action when member states invoke religious freedom to disregard EU-fundamental rights. For example, in the case of Lithuania, when a law was passed that bans the "promotion of homosexuality", effectively rendering gay people invisible.
The controversial Hungarian media law also includes a paragraph of this type, which states that the media must show respect for marriage and the institution of family, whereby the government aims to constitutionally enshrine the definition of marriage as being between a man and woman. The new Hungarian media supervisor has already qualified public expressions of homosexuality as in conflict with these standards, and therefore potentially punishable under the new law. Discrimination of this type is clearly in conflict with the ban on discrimination in the EU treaties.
In the asylum and immigration legislation, religious lobbies are advocating for a conservative definition of "family" for purposes of "family reunification", or against the recognition of homosexuality as grounds for seeking asylum.
The fight against HIV/Aids and the reduction of maternal mortality also form targets for the religious lobbies, which are attempting to impose their own sexual morals such as a ban on condoms.
This is abuse of freedom of religion, which was intended to protect the individual against oppression and coercion on the part of the regime. Religious organisations do not determine where the boundaries of fundamental rights should be set. The EU fundamental rights are currently in the process of finding increasing expression in legislation. It is unacceptable for this legislation to be biased according to a strict religious morality. It is high time for the secular nature of the European project to be re-emphasised. Europe doesn't do God.
Perhaps it is time to replace "freedom of religion" by freedom of beliefs or conscience, an individual right that can be claimed by 500 million Europeans in all of their diversity.
.

"ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΙΣΟΤΗΤΑ": ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ.

.
Στην ιστοσελίδα της ILGA-Europe, μπορείτε να βρείτε την τελευταία ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού της ILGA, Destination Equality, αφιερωμένη στις πολλαπλές διακρίσεις.

Περιέχει ακόμη τα ενδιαφέροντα άρθρα:
- Celebrating diversity and taking a holistic approach to justice
- Equality in times of economic crisis
- Historic European agreement to tackle homo- and transphobia

Μπορείτε να το κατεβάσετε, πιέζοντας εδώ.
.

THE BALLAD OF GENESIS AND LADY JAYE.

The Ballad of Genesis and Lady Jaye.
Genesis Breyer P-Orridge has been a key figure of the underground music scene for over 30 years. A cult artist in prepunk and post-punk groups Throbbing Gristle (1975 to 1981) and Psychic TV (1981 to present), he is considered to be the father of industrial music and a pioneer of acid house and techno. Not content with breaking new ground in music, Genesis has also used his position at the limits of society to challenge the very fundamentals of biology.
Transformation is, indeed, central to his life. He became a she to resemble his beloved Lady Jaye, now deceased. With peroxide hair, full lips and gold teeth, Genesis does not go unnoticed. A unique life, modeled on his other, Lady Jaye, who remains an integral part of himself. Without subscribing to any movement but living life as the ultimate experiment, he has made his body a work of art.
A kaleidoscopic collection of moving surfaces, composed of interviews (Orlan, Peaches, Peter Christopherson), role plays, concerts and his day to day life, comes together to paint a multi-faceted profile of this pioneer of industrial music and in doing so, exposes the abundant yet inherently elusive nature of his creativity.

- Διαβάστε επίσης: Genesis P-Orridge and Lady Jaye.
.

THE TRANSFORMATION OF GENESIS P-ORRIDGE.

THE TRANSFORMATION OF GENESIS P-ORRIDGE.
A portrait of Genesis Breyer P- Orridge: artist, musician, pandrogyne.
Official Selection, Los Angeles Film Festival, 2009
Official Selection, Cinevegas Film Festival, 2009
Apex Art Gallery, New York, in the show "Kick My Heart's Ass" 2009
Special Screening, "De Kleinste Bioscoop van IDFA", International Documentary Film Festival Amsterdam, 2008
From the press notes:
"Because Genesis and Jaye were so obsessed with each other, they wanted to literally become each other. Plastic surgery seemed like the best way to accomplish this goal, but once Jaye passed on, their grand project was left unfinished. Still, Genesis's body tells the tale of a love story that transcends gender and the limits of human flesh. "
Directed and produced by Kel O'Neill & Eline Jongsma
This short film was originally commissioned as part of the Metropolis TV project, VPRO Television, The Netherlands
.

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

BD WOMEN.

BD Women is an award-winning documentary about Black Lesbian lives in the USA, UK and the Caribbean.
.

ΚΥΠΡΟΣ: "ΘΑ ΔΕΧΟΣΑΣΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ/Α Ή ΝΑ ΒΑΦΤΙΣΕΤΕ ΠΑΙΔΙ ΕΝΟΣ ΖΕΥΓΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΩΝ";. ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ.

Κύπριοι υποψήφιοι βουλευτές απαντούν στο ακόλουθο ερώτημα:

- Θα δεχόσασταν να είσαστε κουμπάρος/κουμπάρα στο γάμο ενός ομοφυλόφιλου ζευγαριού ή να βαφτίσετε το παιδί ενός ζευγαριού με δύο γονείς ίδιου φύλου;

Η ελεύθερη βούληση ομοφυλόφιλων να δεσμεύονται νομικά, ώστε να αλληλοεξασφαλίζονται, οικονομικά και συναισθηματικά, αποτελεί ανθρώπινό τους δικαίωμα και θα το στήριζα. Τα κουμπαράτα και τα κουφέτα πιθανόν να ξεπερνούσαν τις προσωπικές μου αντοχές. Στο θέμα παιδιού, όμως, θα είμαι κάθετος. Δεν είναι δυνατόν να μεγαλώσεις παιδί χωρίς να του μεταφέρεις τις προσωπικές σου θέσεις για τη ζωή και πιστεύω θα ήταν άδικο για ένα παιδί να μεγαλώνει νομίζοντας ότι η ομοφυλοφιλία είναι φυσική μορφή της ζωής. Η επιμονή ομοφυλόφιλων να μεγαλώσουν παιδί, ακόμη κι αν αυτό είναι βιολογικά δικό τους, βάζει το δικό τους προσωπικό συναισθηματικό κόσμο σε πρώτη μοίρα αντί αυτόν του παιδιού.
- Γιώργος Αναστασίου, SigmaLive.com, 15.3.2011, link.
---
Ναι, θα γινόμουν κουμπάρα. Σε μία κλειστή κοινωνία όπως είναι η δική μας, το να αποδεχθείς ανοιχτά έναν ομοφυλόφιλο είναι πολύ δύσκολο, για να μην αναφέρω ότι είναι και απίθανο. Όμως ειλικρινά, εκείνο που πάντα με εκπλήττει είναι το γεγονός ότι στην Κύπρο υπάρχει πολύ μεγάλο ποσοστό κρυφής ομοφυλοφιλίας. Παντρεμένοι διατηρούν και άλλου είδους σχέσεις, με αποτέλεσμα να βάζουν σε κίνδυνο τις συζύγους τους και γενικά όλη την οικογένεια. Καλύτερα κάποιος να είναι ξεκάθαρος παρά να έχει διπλή ζωή, εμπλέκοντας και άλλους ανθρώπους που δεν έφταιξαν και σε τίποτα. Δεν ενθαρρύνω την ομοφυλοφιλία, αλλά δεν μπορεί κανείς να κρίνει και να καταδικάσει αυτούς τους ανθρώπους, που πολλές φορές δεν είναι καν δική τους επιλογή.
- Στέλλα Μιχαηλίδου, SigmaLive.com, 15.3.2011, link.
---
Θα δεχόμουν να ήμουν ο καλύτερος, ο επιστήθιος φίλος ενός ατόμου που ανήκει στο «τρίτο φύλο». Τα περί γάμου και κουμπαριών ανήκουν στην προσωπική ζωή του καθενός, οπόταν αν κάποιος φίλος ομοφυλόφιλος ήθελε να είμαι ο κουμπάρος στο γάμο του, θα το σκεφτόμουν και θα μετρούσα τι σχέση έχω με το άτομο, για να πάρω την απόφασή μου. Βέβαια δεν θα ήταν θρησκευτικός γάμος, γιατί είναι λίγο οξύμωρο να ζητείται γάμος μεταξύ δύο αντρών ή δύο γυναικών από την Εκκλησία, εφόσον η Εκκλησία δεν αποδέχεται την ομοφυλοφιλία ως φυσιολογική κατάσταση. Όσον αφορά την υιοθεσία παιδιού από ομοφυλοφιλικά ζευγάρια είμαι απόλυτα ενάντια, γιατί όπως πιστεύω ότι ένα ομοφυλόφιλο άτομο είναι πλήρως φυσιολογικό, το ίδιο απόλυτα φυσιολογικό είναι το παιδί να μεγαλώνει με μάνα και πατέρα και όχι με δύο άντρες ή δύο γυναίκες.
- Κούλης Νικολάου, SigmaLive.com, 15.3.2011, link.
.

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ: "ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ FRA ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΣΕΞ. ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ & ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΦΥΛΟΥ".

Αντιγράφω από την ιστοσελίδα του Ευρωκοινοβουλίου.
Κοινοβουλευτικές ερωτήσεις
20 Ιανουαρίου 2011 P-000338/2011
Ερώτηση με αίτημα γραπτής απάντησης
προς την Επιτροπή
Άρθρο 117 του Κανονισμού
Michael Cashman (S&D)
Θέμα: Συμπληρωματική ερώτηση σε συνέχεια της έκθεσης του Οργανισμού Θεμελιωδών Δικαιωμάτων (FRA) σχετικά με την ομοφοβία, την τρανσφοβία και τις διακρίσεις βάσει του σεξουαλικού προσανατολισμού και της έμφυλης ταυτότητας

----
Ευχαριστώ την Επιτροπή που επανέλαβε ότι η ομοφοβία και η τρανσφοβία παραβιάζουν κατάφωρα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και που επεσήμανε τον δεσμευτικό χαρακτήρα του Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων στην εφαρμογή της νομοθεσίας της ΕΕ απαντώντας στην ερώτηση H-0588/2010.
Παρ’ όλα αυτά, η Επιτροπή δεν απάντησε στο βασικό ερώτημα. Ερωτώ, λοιπόν, ξανά την Επιτροπή: σκοπεύει να προτείνει έναν περιεκτικό οδικό χάρτη ισότητας των λεσβιών, ομοφυλοφίλων, αμφιφυλόφιλων και διεμφυλικών ατόμων ακολουθώντας τις συστάσεις του Οργανισμού Θεμελιωδών Δικαιωμάτων, κατά το πρότυπο της ευρωπαϊκής στρατηγικής για τα άτομα με αναπηρία ή της στρατηγικής για την ισότητα μεταξύ γυναικών και ανδρών; Εάν όχι, για ποιον λόγο;
Η απάντηση δόθηκε από την κυρία Reding στις 22.2.2011.
Parliamentary questions
22 February 2011 P-000338/2011
Answer given by Mrs Reding on behalf of the Commission

The Commission reiterates its commitment to combat homophobia and discrimination based on sexual orientation to the full extent of the powers conferred on it by the Treaties. While it fully understands the potential merits of a LGBT equality road-map, the Commission recalls that it already conducts a very active policy to combat discrimination based on sexual orientation and consequently does not consider it necessary at this stage to present such a road map.
The Commission's priority is to ensure that Union legislation fully complies with the Charter of Fundamental Rights of the European Union, including its Article 21 which prohibits discrimination on the ground of sexual orientation. In its communication on the strategy for the effective implementation of the Charter of Fundamental Rights by the European Union(1), adopted on 19 October 2010, the Commission explains how it intends to achieve this priority. The annual reports on the application of the Charter will also cover progress on the application of its Article 21. In this respect, the Commission recalls that the provisions of the Charter apply to Member States only when they are implementing Union law.
.

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

ΤΟ ΚΕΕΛΠΝΟ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΛΚΕ.

Στην ιστοσελίδα της ΟΛΚΕ, μπορείτε να δείτε σκαναρισμένη την απάντηση του ΚΕΕΛΠΝΟ στην οργάνωση, στα ερωτήματα που είχαν τεθεί σε επιστολή της, για την υποστήριξη του ΚΕΕΛΠΝΟ προς το Porn Film Festival.

Αντιγράφω δύο σημεία που νομίζω ότι έχουν ενδιαφέρον:

"Το ΚΕΕΛΠΝΟ, όπως πολύ σωστά αναφέρεται, σαν φορέας που αρμοδιότητά του είναι η επιδημιολογική παρατήρηση και υλοποίηση δράσεων για τον περιορισμό της εξάπλωσης της HIV λοίμωξης καθώς και της σωστής χρήσης του προφυλακτικού διαφωνεί ρητά με τις επικίνδυνες σεξουαλικές πρακτικές που προβλήθηκαν στο συγκεκριμένο φεστιβάλ. Σας ενημερώνουμε όμως πως το ΚΕΕΛΠΝΟ στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είχε τη δυνατότητα να παρέμβει στο εικαστικό κομμάτι του φεστιβάλ, όπως προβλέπει και η επαγγελματική σχέση με το πολυχώρο και η οποία περιορίζει τη παρουσία του ΚΕΕΛΠΝΟ στο χώρο του φουαγιέ".

"Τέλος το ΚΕΕΛΠΝΟ θεωρεί επιτυχία το γεγονός ότι το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό του, παρεμβαίνει στην κοινότητα σε μέρη που οι παρεμβάσεις βρίσκουν το στόχο τους..."


Πρώτα απ' όλα το θέμα δεν ήταν, κυρίως, η ταινία του Παναγιώτη Ευαγγελίδη όπου υπήρχαν σκηνές σεξ χωρίς προφύλαξη, όχι ότι κι εκεί δεν υπάρχει ζήτημα, υπάρχει. Το θέμα κυρίως ήταν το ζωντανό bareback σόου, το οποίο μάλιστα διαφημιζόταν εκ των προτέρων στις προσκλήσεις και στην ανακοίνωση τύπου του Porn Film Festival. Και αυτό δεν ήταν "εικαστικό κομμάτι του φεστιβάλ". Ήταν ζωντανό σόου και ήταν γνωστό εκ των προτέρων.

Δεύτερον, έστω και εάν το ΚΕΕΛΠΝΟ δεν χορήγησε οικονομικά το Φεστιβάλ, αλλά το Gagarin για να είναι παρόν και να κάνει διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων, ως οργανισμός του Δημοσίου υπεύθυνος για την ενημέρωση για τον HIV οφείλει να γνωρίζει πού βάζει την υπογραφή του. Να υποθέσουμε δηλαδή ότι εάν το "18 άνω" έδινε την υποστήριξή του σε μία εκδήλωση για τα ναρκωτικά και ένας από τους ομιλούντες στην εκδήλωση έπαιρνε μία 'μυτιά' πριν μιλήσει, οι εκπρόσωποι του "18 άνω" θα έπρεπε να μείνουν ατάραχοι και να μας λένε ότι θεωρούν επιτυχία ότι βρίσκονταν εκεί με "εξειδικευμένο προσωπικό" για να ενημερώσουν;
.

NOBLE DAME.

[Travesti, by Vasco Torres. Talented painter and photographer, Vasco Torres, lives and creates in Portugal. He specializes in figurative and abstract paintings. http://www.vascotorres.net/]

NOBLE DAME.
She was a lady once of noble name, noble dame
she has a silver ring from her king
Give her a nickel, take her out to dine, give her wine
comfort her if she sighs and then cries

Look for her by the fountain on the road, say hello
don't be afraid to smile and then go
And if you see her talking to herself all alone
leave her alone, her heart is at home

She was a lady once without a care, golden hair
she was the only friend of the king
May be she'll come back and ask you for your name, noble dame
well give our love to her on her way

Manos Hadjidakis - "Reflections" (1970)
.