Μετά από δεκαετίες όπου η λοαδ κοινότητα της Ρωσίας πέρασε από πολλές δυσκολίες, οι διακρίσεις έφταναν το σημείο των διωγμών, για πρώτη φορά έχουμε καμπάνια για το ασφαλές σεξ, στοχευμένη στην ομοφυλοφιλική κοινότητα της χώρας.
Η καμπάνια διοργανώνεται από την
Laboratory of Social Advertising και είναι διαδικτυακή.
[Μέσω του μπλογκ gay persons of color] .
Εμείς ανάλογη καμπάνια που να στοχεύει στο γκέι κοινό νομίζω δεν έχουμε ε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά εμείς δεν είμαστε οι οπισθοδρομικοί και ομοφοβικοί ρώσοι. Εμείς είμαστε μετα-προχώ και τα λεφτά μας πάνε για τη διοργάνωση bareback shows. Είμαστε μια παρανοική χώρα τελικά...ή μάλλον μετα-παρανοϊκή.
Γύρω στα 10 εκατομμύρια ευρώ ο προυπολογισμός για τον ιο...ούτε μια διαφημιστική καμπάνια για τους γκέι....και τα λεφτά να πηγαίνουν στη cyber και στην κάθε cyber. Μετα-νεο-ελληνες...
μετά-Ανώνυμη/ε,
ΑπάντησηΔιαγραφήσώπα παιδί μου, ψευδαισθήσεις... σε λίγο θα μας πούν ότι δεν ήταν 10 εκατ. ευρώ... αλλά μετά-ευρώ... τα οποία (προ-)φάγαμε όλοι παρέα και τώρα δεν (μετά-)έχουμε μία...