Τρίτη 25 Μαΐου 2010

ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΣΣΕΙ ΓΑΜΗΛΙΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ.

Αντιγράφω από το χθεσινό "Έθνος".
«Γάμος» ομοφυλόφιλων στη Λέσβο
Ενας παγκοσμίου φήμης, σύμφωνα με το τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου, μασέρ ονόματι Μπερν και ο Αλί "γνωστός σχεδιαστής μόδας", ένωσαν τις τύχες τους στην Εφταλού της Λέσβου.
«Με καλεσμένους επώνυμους από το χώρο της μόδας πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στα λουτρά της Εφταλούς στο Μόλυβο της Λέσβου τελετή "γάμου" ενός ζεύγους ομοφυλοφίλων.
Ο Αλί, γνωστός σχεδιαστής μόδας και ο Μπερν παγκόσμια γνωστός ως αυθεντία στο ενεργειακό μασάζ ένωσαν τις ζωές τους παρουσία σαμανιστή (!) ιερέα.
Οι δυο άνδρες είχαν γνωριστεί στο νησί πριν χρόνια και επέστρεψαν εδώ για να ανταλλάξουν το μόνο "νόμιμο" στοιχείο γάμου ομοφιλόφυλων στην Ελλάδα, την ανταλλαγή όρκων κοινής συμβίωσης», αναφέρεται στο τηλεγάφημα.
Με την προαναγγελία του "γάμου" έχει ασχοληθεί και ο τοπικός τύπος. Αναδημοσιεύουμε από το "Εμπρός": «Μια ιδιαίτερη τελετή "γάμου", μεταξύ δύο "επώνυμων" ανδρών από τη Γερμανία, πρόκειται να πραγματοποιηθεί μέσα στις επόμενες μέρες σε τουριστική περιοχή της Λέσβου.
Πρόκειται για ένα διάσημο εκπρόσωπο του χώρου της μόδας και έναν εκπρόσωπο του χώρου του μασάζ στη Γερμανία. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο άνδρες, που έχουν έρθει στο νησί και στο παρελθόν και το έχουν αγαπήσει, αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν εδώ την ανταλλαγή των γαμήλιων όρκων τους, αφού στη χώρα μας δεν είναι νόμιμοι οι γάμοι ομόφυλων ζευγαριών.
Χάρη στην απόφασή τους αυτή, που πηγάζει από το «κάτι» ιδιαίτερο που, όπως υποστηρίζουν, έχουν βρει στις φυσικές ομορφιές της Λέσβου και στο νησί, θα βρεθούν με αφορμή το γεγονός 70 καλεσμένοι από όλον τον κόσμο. Ανάμεσα σε αυτούς, πολλοί γνωστοί εκπρόσωποι του χώρου της μόδας».
(Ανανέωση: και σχετικό βίντεο)


From: newsITvideo

11 σχόλια:

  1. "Πρόκειται για ... έναν εκπρόσωπο του χώρου του μασάζ"

    Μα τί γράφουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, το βίντεο με τον σαμάνο ιερέα και την πίπα της ειρήνης έχει περισσότερο ενδιαφέρον.
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aχ, είμαι και κατά 50% λέσβιος οπότε είμαι διπλά περήφανος :-)

    Βέβαια περίμενα κι εγώ το πρώτο ζευγάρι που θα παντρευόνταν στο νησί μας να ήταν γυναίκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε, καλά εντάξει, πρόκειται για τελετή όπου αντάλλαξαν όρκους συμβίωσης, δεν ήταν πολιτικός γάμος όπως καταλαβαίνω, οπότε, μή βιάζεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα. Το ίδιο ποστ κάναμε. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπαμ για δες; Είναι έτοιμη η κοινωνία για τέτοια πράματα δηλαδή;

    Επί τη ευκαιρία, ο "σαμανιστής ιερέας" που γράφει το άρθρο λέγεται απλά σαμάνος (το "σαμάνος ιερέας" της ρεπόρτερ στο βίντεο είναι πλεονασμός). Άμα λέω 'γω οτι η αγραμματοσύνη κι η κουταμάρα πάνε παρέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σωστά, έχεις δίκιο κι εγώ κάποια σχόλια πιο πάνω λάθος το έγραψα.

    Αν εννοείς την κοινωνία της Λέσβου, είναι αρκετά έτοιμη, δεν νομίζω να έχει κανένα πρόβλημα.

    Αν εννοείς γενικότερα την κοινωνία της Ελλάδας, όταν πριν πάνω από 15 χρόνια ψηφίστηκαν οι πρώτοι νόμοι για το σύμφωνο συμβίωσης σε ευρωπαϊκές χώρες και πολύ περισσότερο αργότερα νόμοι για την υιοθεσία, υπήρχαν σοβαρές αντιδράσεις. Στην συνέχεια όταν άρχισε να έρχεται στην επιφάνεια το θέμα του γάμου, τα πράγματα είχαν προχωρήσει. Ο νόμος εκτός των άλλων, διαπαιδαγωγεί. Παράδειγμα οι νόμοι κατά των διακρίσεων. Δεν είναι θέμα κοινωνίας, είναι κυρίως θέμα πολιτικής βούλησης.

    Φυσικά όμως δεν αρκούν οι νόμοι. Παράλληλα (και πιο πριν και μετά) πρέπει να υπάρχουν καμπάνιες και πρωτοβουλίες που προωθούν αυτά τα θέματα. Το λέω αυτό, για να σου δικαιολογήσω το παράδειγμα του νόμου κατά των διακρίσεων. Παρ' ότι ισχύει από το 2005 στη χώρα μας, στην πραγματικότητα δεν έχει κάποια ουσιαστική ισχύ, αφού αφενός μεν δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ, αφετέρου, δεν συνοδεύτηκε ποτέ από κάποια σοβαρή καμπάνια που θα τον συμπλήρωνε και θα τον εμπαίδωνε.

    Τέλος, προσωπική μου γνώμη είναι ότι αν την επόμενη περίοδο, η κυβέρνηση έφερνε στο κοινοβούλιο τον νόμο για το σύμφωνο συμβίωσης (που στο κάτω-κάτω είναι στο πρόγραμμά της), δεν θα συναντούσε ουσιαστική αντίσταση ούτε σε πολιτικό επίπεδο, ούτε και στην κοινή γνώμη, δεν νομίζω να είχε ιδιαίτερο πολιτικό κόστος. Τουναντίον, χωρίς να χαλάσει ούτε ένα ευρώ, θα κέρδιζε σε επίπεδο ευρωπαϊκών ευσήμων. Θέμα πολιτικής βούλησης είναι, κυρίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακόμη χρησιμοποιούνε όμως αυτήν την πατάτα για δικαιολογία της κοινωνίας που ω, και δεν είναι έτοιμη, και θα μας πάρουνε με τςι πέτρες, και δε θα μας ξαναψηφίσουνε, και θα έχει πολιτικό κόστος και μια τςου πονάει ο κώλος τους και ξέρω 'γω. Αν είχανε μυαλό θα μου πεις όμως, οι κυβερνήσεις μας, δε θά 'χαμε φτάσει εδώ που φτάσαμε...

    Για το νόμο που διαπαιδαγωγεί, συνήθως έχω τις αμφιβολίες μου, αλλά έχεις δίκιο και μάλλον δεν τό 'χω σκεφτεί αρκετά. Θυμάμαι μερικές φορές στο σχολείο που προσπαθούσαμε να κάνουμε κάποιες πρώτες πολιτικές συζητήσεις και λίγο πολύ καταλήγαμε σ' ένα σεβασμό της νομιμότητας ως κοινής ηθικής. Εννοώ ας πούμε οτι λέγαμε πως "αυτό είναι παράνομο άρα δεν είναι σωστό".

    Απ' την άλλη έχεις και νόμους που δεν τους σέβεται κανένας. Κι αυτοί διαπαιδαγωγούνε αλλά απ' την ανάποδη. Διδάσκουνε την περιφρόνηση στη νομιμότητα.

    Εεε, για το σαμάνο, σόρυ, δεν το εννοούσα έτσι. Τέλως πάντων, εσύ είσαι μορφωμένος άνθρωπος (και ροκάς) δικαιολογείται κι ένα ολίσθημα. Με τους δημοσιουγράφους έχω προηγούμενα (έκανα διορθώσεις ένα φεγγάρι, σ' εφημερίδα κι έχω τραύμα ψυχικό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν νομίζω ότι η κοινωνία θα είχε κάποιο πρόβλημα εάν οι ομοφυλόφιλοι μπορούν να τακτοποιούν νομικά τη ζωή τους (ή μια πολύ μικρή-ελάχιστη μειονότητα όπως οι τρανς μπορούν ν' αλλάζουν τα έγγραφά τους, για να μιλήσουμε και για τα τρανς άτομα), ειδικά στην σημερινή εποχή που αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά προβλήματα. Για την ακρίβεια, νομίζω ότι καρφί δεν θα καιγόταν στην πλειοψηφία του κόσμου. Θα παιρνούσε σχετικά εύκολα και χωρίς ιδιαίτερο πολιτικό κόστος. Φτηνές δικαιολογίες είναι αυτά.

    Νομίζω ότι η ελληνική κοινωνία, ούτε χειρότερη, ούτε καλύτερη είναι από άλλες. Ειδικά όσοι εμπλέκονται στα δημόσια (δεν εννοώ μόνο τους πολιτικούς, πάρε παράδειγμα αυτούς τους τύπους της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ που αποφάσισαν ημέρα του πράιντ να κάνουν συλλαλητήριο ή δημοσιογράφους όπως αυτός ο βλαξ του 'Έθνους' που έκανε ο ξωμερίτης ποστ στο μπλογκ του) ας μην την επικαλούνται τόσο εύκολα, γιατί την έχουνε ταλαιπωρήσει αρκετά μέχρι τώρα. Της αξίζει κάτι καλύτερο, όχι μόνο στα λοαδ θέματα, γενικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάτι ακόμη να συμπληρώσω.
    Όταν έλεγα προηγουμένως ότι ο νόμος έχει παιδευτικό χαρακτήρα, κυρίως, δεν το εννοούσα ως "αυτό είναι παράνομο άρα δεν είναι σωστό", που γράφεις (αυτή είναι η ηθικοπλαστική θεώρηση του νόμου, δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα), εννοούσα ότι ο νόμος ανήκει στο θεσμική σφαίρα, δημιουργεί θεσμούς, και επομένως παγιώνει (κοινές) αντιλήψεις στο κοινωνικό σύνολο ως συνισταμένη (δηλαδή με την κοινωνιολογική του θεώρηση). Φυσικά υπάρχουν (και πάντα θα υπάρχουν) άνθρωποι που τον παραβιάζουν ή τον ξεχειλώνουν, όμως ως θεσμός παραμένει να εκφράζει την συνισταμένη. Αυτό είναι πολύ πιο ουσιώδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή