Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Η GRANDE DAMME ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ.

Διαβάζω το ποστ του φίλου μου xomeritis, σχετικά με τα τελευταία που συνέβησαν στο Grande Damme. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή η φασαρία. Αν τα παιδιά που πήγαν εκεί και τους έκαναν παρατήρηση γιατί είχαν κάποια τρυφερή συμπεριφορά που ενόχλησε τους ιδιοκτήτες του εν λόγω μαγαζιού, υπάρχουν τρεις λύσεις:
1) Απλά δεν ξαναπηγαίνουν. Όπως και οποιοσδήποτε άλλος που μετά απ' αυτή την δημοσιότητα το συμμερίζεται, μέχρι που η εν λόγω επιχείρηση ν' αλλάξει πολιτική. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους.
2) Αν αισθάνονται ότι προσβλήθηκαν και ότι παραβιάστηκε κάποιο έννομο δικαίωμά τους, δεν έχουν, όπως ο κάθε Έλληνας πολίτης, παρά να προσφύγουν στην δικαιοσύνη, και αυτή θα κρίνει. Αν μάλιστα οι οργανώσεις, το συμμερίζονται, καλά θα κάνουν να προσφέρουν σε αυτά τα παιδιά οικονομική υποστήριξη (για την δικαστική προσφυγή) και ηθική υποστήριξη. Αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε έλληνα πολίτη.
3) Μπορούν να προσφύγουν θεσμικά στον Συνήγορο του Πολίτη, και αυτός να αποφανθεί εάν συνέβη κάτι που χρειάζεται κάποια παρέμβαση. Και αυτό αναφαίρετο δικαίωμα κάθε Έλληνα πολίτη. Ως εδώ πάει καλά. Πάμε παρακάτω.

Παράλληλα γνωρίζω καλά ότι: Ζώ σε μια χώρα που ο νομοθέτης θεσμοθετεί τις διακρίσεις κατά των ομοφυλόφιλων, μέσω: α) νόμου για το σύμφωνο συμβίωσης μόνο για τους ετεροφυλόφιλους, β) μέσω του 347 ΠΚ που θέτει διαφορετικά όρια ηλικίας συναίνεσης μεταξύ ετεροφυλόφιλων-ομοφυλόφιλων. Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα, στέκομαι όμως στα πιο κραυγαλαία. Εν ολίγοις, το ίδιο το κράτος, δίνει το παράδειγμα στους πολίτες του (γιατί εκτός των άλλων ο νόμος έχει και χαρακτήρα παιδευτικό), κάνοντας θεσμό τις διακρίσεις. Ένα κράτος, που αγνοεί συστηματικά όλες τις οδηγίες και αναφορές της Ε.Ε. για τα ανθρώπινα δικαιώματα, και η μοναδική νομοθεσία που έχει ενσωματώσει είναι ο νόμος 3304/2005, χωρίς να περιλαμβάνει τα δικαιώματα των διαφυλικών συμπολιτών μας. Αγνοεί συστηματικά όλες τις αναφορές του επιτρόπου των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, για ενσωμάτωση νομοθεσίας που θα απαγορεύει τη ρητορική μίσους και πολλά ακόμη, που θα συνέχιζα γράφοντας πολλές ακόμη γραμμές.

Συγχωρήστε με, αλλά κάπου έχουμε καβαλήσει το πράσινο άλογο του σουρεαλισμού, χωρίς να ξέρουμε να θέτουμε προτεραιότητες, χωρίς ιεράρχηση των προβλημάτων, με μόνο οδηγό τις άναρθρες κραυγές, δίνοντας λάθος εντυπώσεις και παραμορφωμένα μηνύματα.

Επειδή μάλιστα, όλη η φασαρία γίνεται για έναν μεμονωμένο ιδιοκτήτη επιχείρησης, τούτο μπορεί να δώσει και την εντύπωση ότι συμβαίνει γιατί όσοι την δημιουργούν μπορεί να έχουν και κάποιο συμφέρον. Σωστά επισημαίνει ο xomeritis, ότι: Η οργανωμένη δράση σε πάει μακριά το καλιάρντεμα (μέσω της επιλεκτικής εστίασης στο αντικείμενο του κραξίματος) σε απλή εκτόνωση.

Κάπου αλλού διαβάζω το θρυλικό "πού είναι οι μπλογκερς". Ναί, στα σίγουρα, για το γεγονός ότι απ' το 1977 που το λοαδ κίνημα ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα, μέχρι τα σήμερα, 33 χρόνια μετά, οι μπλόγκερς φταίνε για την κακοδαιμονία του λοαδ χώρου και για το γεγονός ότι ελάχιστα έχουν γίνει. Είναι δέ γνωστό ό,τι οι μπλόγκερς έχουν θεσμικό ρόλο σ' αυτή τη χώρα, επομένως αυτοί ευθύνονται - α, βεβαίως, βεβαίως.

Ας πάμε τώρα σε κάτι πιο χαλαρό - When the carnical is over από τον Nick Cave.


From: HighPisi

36 σχόλια:

  1. Επιτέλους κι ένας άνθρωπος που θέτει τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση :-)

    Δυστυχώς η ευχή που μου έκανες στην αρχή του χρόνου δεν φαίνεται να πιάνει τόπο... 'Οσο περναέι ο καιρός τόσο δυσκολότερο να αναπνεύσει κανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ζήτημα είναι ότι "κάποιοι" προσπαθούν να επιβληθούν ως προστάτες του λοαδ χώρου μέσα από πρακτικές "ανθρώπων της νύχτας".

    Και ονομάζουν τα εμφυλιοπολεμικά "λαϊκά δικαστήρια" που στήνουν και τα λυντσαρίσματα που οργανώνουν ακτιβισμό υπέρ των λοαδ δικαιωμάτων, ακυρώνοντας και τα όσα λίγα, ως χώρα, έχουμε πετύχει σε επίπεδο νομικού πολιτισμού και απειλώντας να μας γυρίσουν σε εποχές μεγαλύτερης βαρβαρότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που ήσασταν βρε παιδιά όταν ψηφιζόταν αυτό το κουτσουρεμένο Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. gsh,
    Ευχαριστώ :-)

    erva_cidreira,
    Είναι και αυτή μια διάσταση του θέματος, πράγματι.

    Ανώνυμε/η,
    Θα βοηθούσε αν διάλεγες ένα ψευδώνυμο, ώστε αν παρουσιαστεί κι άλλο ανώνυμο μήνυμα να μπορούμε να συνενοούμαστε καλύτερα.
    Επί του σχολίου σου:
    Την περίοδο που ήταν στην Επιτροπή της Βουλής το σ/ν της Ν.Δ. για το σύμφωνο συμβίωσης, είναι γνωστό ότι μία ομάδα μπλόγκερς ασχολήθηκε αρκετά με το θέμα.
    Είναι γνωστό επίσης, ότι υπήρξε συνάντηση της ομάδας αυτής με τον Φώτη Κουβέλη, τότε εκπρόσωπο του Συνασπισμού, όπου του τέθηκαν δύο θέματα: α) ως εκπρόσωπος του κόμματός του, να θέσει θέμα αντισυνταγματικότητας του νόμου, και, β) να θέσει το θέμα των εγκλημάτων μίσους για λόγους σεξουαλικού προσανατολισμού, στο ποινικό μέρος του νόμου.
    Ο κύριος Κουβέλης, δεν έπραξε το πρώτο, όπως όλοι γνωρίζουμε από τα Πρακτικά της Βουλής, έθιξε όμως το δεύτερο, και ο τότε Υπουργός, Χατζηγάκης, το δέχτηκε και συμπεριλήφθηκε ως τροπολογία.
    Επομένως, αγαπητέ/ή Ανώνυμη, κάποιοι άνθρωποι, όταν ψηφιζόταν το επίμαχο σ/ν, κάτι έκαναν. Μπορεί αυτό να μου πείς ότι ήταν λίγο, όμως κάτι έκαναν, έστω αυτό που μπόρεσαν.
    Ελπίζω να σε βοήθησα.
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. tales,

    Ο Συνήγορος του Πολίτη δεν έχει αρμοδιότητα για τον ιδιωτικό τομέα και τις ιδιωτικές επιχειρήσεις (παρά μόνο για τις αρμοδιότητες του ως προς τα δικαιώματα των παιδιών και τις αρμοδιότητές του για την ίση μεταχείριση στο εργατικό δίκαιο).

    Όσον αφορά την συγκεκριμένη είδηση, όπως μεταφέρθηκε, δεν αφορούσε απλώς και μόνο ένα φιλί, αλλά τη φερόμενη δήλωση "δεν θέλω gays στο μαγαζί μου, έχω δώσει πολλά λεφτά και δεν ξέρω τι πήγε στραβά και έχω τόσους gays". Επίσης υπάρχει η φερόμενη δήλωση "δεν επιτρέπονται τα φιλιά στο μαγαζί μου". Αυτό δεν είναι υπόθεση ενός φιλιού. Εάν ευσταθεί είναι μια παραβίαση του άρθρου 16 του ν.3304/05 που απαγορεύει τον αποκλεισμό στη διάθεση αγαθών λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού.

    Επίσης μην ξεχνάμε ότι κάθε τρεις και δύο γίνονται τέτοιου είδους ομοφοβικές επεμβάσεις: τη μία η Ρούσαλκα, την άλλη στα Εξάρχεια, τώρα εδώ. Να κλείσουμε τα μάτια; Να πούμε "ε εντάξει ζούμε σε μια ομοφοβική χώρα κι αυτά συμβαίνουν"; Όχι, δεν συμφωνώ καθόλου. Ο νόμος, η αξιοπρέπεια και η ίση μεταχείριση πρέπει να υπάρχουν σε κάθε πτυχή της δημόσιας ζωής μας.

    Οι προτεραιότητες σαφώς και υπάρχουν και σίγουρα τα θεσμικά προβλήματα είναι πολύ πιο σημαντικά: το σύμφωνο συμβίωσης, η μεταβολή της νομοθεσίας, η κατάργηση του 347, τα δικαιώματα των διαφυλικών.

    Αλλά δεν φτάνεις εκεί εάν σταδιακά διάφορα κοινωνικά στρώματα δεν αντιληφθούν ότι υπάρχει ένας όγκος ανθρώπων (όχι 2-3 "γραφικοί") οι οποίοι θα αντιδράσουν όταν θίγεται συστηματικά ο σεβασμός στον σεξουαλικό προσανατολισμό και η ίση μεταχείριση.

    Δεν βρίσκω τίποτε το σουρεαλιστικό σε μια δίκαιη διεκδίκηση. Ούτε "όλη η φασαρία" γίνεται για έναν μεμονωμένο ιδιοκτήτη, αλλά για μια γενικευμένη νοοτροπία.

    Διαφωνώ με τα "λαϊκά" δικαστήρια και είμαι υπέρ των κανονικών δικαστηρίων. Διαφωνώ επίσης με πρακτικές outing. Είναι εντελώς διαφορετικό όμως το δικαίωμα του κάθε καταναλωτή στη διαμαρτυρία και στη συμπαράσταση (αντιστοιχεί στο δικαίωμά του για ελεύθερη έκφραση και ο νόμος επιτρέπει ακόμη και υπερβολές όταν υπάρχει δικαιολογημένη αγανάκτηση) και εντελώς διαφορετική η πρακτική των "λαϊκών δικαστηρίων" και του outing.

    Χρειάζεται περισσότερη συμπαράσταση σε κάθε θύμα ομοφοβικού αποκλεισμού. Σουρεαλιστικό προσωπικά θεωρώ το αυτομαστίγωμα. Ποιες είναι οι πρακτικές "ανθρώπων της νύχτας"; Η διαμαρτυρία; Έχεις δει ποτέ πορεία διαμαρτυρίας "ανθρώπων της νύχτας"; Ποια είναι η "σωστή διάσταση"; Το να κατηγορείς τους γκέι που διαμαρτύρονται επειδή αποκλείονται από τα δικαιώματά τους και διασύρονται;

    Θεωρώ ότι αυτές οι τοποθετήσεις δεν συμβάλλουν στο να προχωρήσουν τα θέματα, αλλά καλλιεργούν πάλι τις γνωστές συνωμοσιολογίες, χωρίς ποτέ (φυσικά) στοιχεία και ονόματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. e-Lawyer,
    Κι εγώ δεν ήμουν σίγουρος για το 3ο που έγραψα, προφανώς έχεις δίκιο, είναι δεκτό. Αυτό που θέλησα να τονίσω με τα τρία αυτά σημεία που έθεσα (δύο πλέον - μας έκανες τα τρία, δύο βρε πουλάκι μου :-), ήταν ότι στις δημοκρατίες, υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι αντίδρασης, ατομικά και θεσμικά, και συλλογικά βεβαίως, όταν υπάρχουν οργανωμένες συλλογικότητες. Είμαι σίγουρος ότι συμφωνείς.

    Σωστά λες ότι αν υπάρχει παραβίαση του νόμου, του 3304/2005, θα πρέπει τα παιδιά αυτά, με την βοήθεια είτε οργανώσεων, είτε άλλη, να προσφύγουν με κάθε ένδικο μέσο κατά των ιδιοκτητών. Και η δικαιοσύνη να αποφανθεί αν πράγματι τούτο ευσταθεί. Είναι η διαδικασία που μπορεί ν' ακολουθήσει κάθε Έλληνας πολίτης. Επέτρεψέ μου όμως να σου πώ, ότι δεν έχω τα μέσα, ούτε και τις γνώσεις να το κρίνω εγώ. Η δικαιοσύνη είναι αρμόδια. Δεν είπα πουθενά ότι δεν πρέπει να γίνεται τίποτα, δεν συνέστησα αδράνεια. Άλλωστε το έθιξα στην 2η δυνατότητα, επομένως δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Οι νόμοι πρέπει να τηρούνται, η ανθρώπινη αξιοπρέπεια στις δημοκρατίες, υποστηρίζεται από το Σύνταγμα. Και επίσης αυτό που τόνισα στην αρχή του ποστ μου, ήταν ότι δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται αυτή η φασαρία. Ας προσφύγουν τελικά νομικά, όπως κάθε Έλληνας πολίτης μπορεί να το κάνει.

    Δεν ονόμασα κανέναν "γραφικό" - θα ήμουν ο τελευταίος που έκανε κάτι τέτοιο, τουναντίον πολλές φορές αν με έχεις παρακολουθήσει έχω γράψει για το γεγονός ότι πολύ λίγος κόσμος συμμετέχει και πολλές φορές έχω μιλήσει γι' αυτό. Πρόσεξε όμως: πόσο μπορείς να πείσεις τον κόσμο να συμμετέχει και οι 2-3 να γίνουν "όγκος", όταν αντιλαμβάνεται ότι στα θεσμικά θέματα γίνονται από ελάχιστα έως τίποτε, ενώ παρατηρεί ανά 3-4 μήνες, αν και εφόσον προκύψει κάτι, να γίνονται κάποιες σπασμωδικές κινήσεις, για δίκαιες διεκδικήσεις, δεν αντιλέγω, αλλά παραμένουν απλά κραυγές προς εκτόνωση. Αυτό μοιάζει σουρεαλιστικό. Ή μάλλον δεν είναι ακριβές ότι είναι σουρεαλιστικό, έχει λογικές εξηγήσεις, αλλά ας μην πλατιάσουμε (αν θέλεις όμως και επιμένεις ας το συζητήσουμε).

    Εγὠ τουλάχιστον θε κατηγόρησα κανέναν που διαμαρτυρήθηκε (λες "να κατηγορείς τους γκέι που διαμαρτύρονται επειδή αποκλείονται από τα δικαιώματά τους και διασύρονται;", αν θέλεις υπέδειξέ μου που αναφέρεσαι). Είμαι πάντα, υποστηρικτής της ελευθερίας του λόγου - θέλω όμως κι εσύ με την σειρά σου, ή οποιοσδήποτε άλλος να είναι εξ ίσου υποστηρικτής αυτών των αξιών, προς οποιονδήποτε γράφει στο ιστολόγιό του την άποψή του, και όχι να γράφεις απαξιωτικά "είστε πολύ μικροί", όπως είδα ότι έγραψες αλλού.

    Πάμε τώρα σε αυτό που έθιξε ο έρβα, αν και είμαι σίγουρος ότι ο ίδιος μπορεί καλύτερα από μένα να υποστηρίζει τα λεγόμενά του, αλλά ας αποπειραθώ. Οι πρακτικές αυτές έχουν να κάνουν, με επιλεκτική επιλογή επιχειρήσεων. Θα μου επιτρέψεις, ως ολίγον (όχι πολύ) παλαιότερος, να σου πώ ότι υπήρξαν πολλά κρούσματα στο παρελθόν, από γκέι ιστοσελίδες ακτιβιστικού χαρακτήρα που λειτουργούν με διαφημίσεις, οι οποίες κατηγορούσαν επιχειρήσεις για τον α ή β λόγο, δίκαια ή άδικα. Μετά από λίγο χρονικό διάστημα, συνέβαινε κάτι μαγικό: τούτο σταμάταγε, και μετά από λίγο εμφανιζόταν διαφήμιση στην ιστοσελίδα. Μή μου ζητήσεις σε παρακαλώ αποδείξεις, πάντως και αυτό είναι κομμάτι σουρεαλιστικό, και δεν συνιθίζω να δίνω μεταφυσικές εξηγήσεις σε όσα συμβαίνουν γύρω μου, είμαι αρκετά ορθολογιστής, όσο κι εσύ. Δεν υποστηρίζω ότι εδώ συνέβη αυτό, όμως ξέρεις φαντάζομαι κι εσύ ότι υπάρχουν ιστοσελίδες που έχουν αυτές τις πρακτικές παραποιώντας την αλήθεια. Εδώ μπορώ να αναφερθώ συγκεκριμένα, αν θέλεις. Θα σε παρακαλούσα όμως να μην το κάνουμε, γιατί ήδη έχουν ειπωθεί αρκετά πράγματα και ίσως την δεδομένη στιγμή δεν θα βοηθούσε αυτή η κουβέντα. Γνωρίζεις όμως πού αναφέρομαι.

    Η δική μου τοποθέτηση, τουλάχιστον, σκοπό έχει στο να βοηθήσει να προχωρήσουν τα θέματα που απασχολούν το σύνολο της λοαδ κοινότητας, και όπως εγώ τ' αντιλαμβάνομαι, αυτά κυρίως είναι τα θεσμικά, αυτά εξασφαλίζουν σε όλους μας την απαραίτητη κοινή συνθήκη σεβασμού και ισότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι αλλά εδώ δεν ξεκινάει το θέμα από κατόχους μέσων ενημέρωσης, αλλά από δύο ανυποψίαστους συμπολίτες μας. Δεν βλέπω κάποια επιλεκτική πρακτική: εκεί φέρεται ότι έγινε το συμβάν (όπως πέρσι στο Querido Coucou - το οποίο έκλεισε αν σας λέει κάτι αυτό) εκεί στρέφεται και η διαμαρτυρία.
    Δεν έχω καμία απολύτως ένδειξη ότι υπάρχουν στη συγκεκριμένη περίπτωση θέματα με εκβιασμούς μέσων ενημέρωσης. Οι 2 θιγόμενοι δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά και θα έλεγα ότι και οι 1.200 + που εκδήλωσαν την συμπαστασή τους δεν μου δίνουν επαρκή στοιχεία για να κάνω δεύτερες σκέψεις.
    Γιατί όταν ο άλλος έχει ανάγκη από την ηθική συμπαράστασή σου, ναι, είσαι πολύ λίγος όταν την αρνείσαι επειδή αναρωτιέσαι τι σχέση μπορεί να έχει ο Σόρος με το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι.
    Χρειάζεται ευρύτητα πνεύματος και ανοικτότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαίρομαι που εν τέλει συμφωνείς, ότι υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα. Όχι μόνο στον χώρο της γκέι ενημέρωσης, υπάρχει και γενικότερα ξέρεις. Δεν είναι τυχαίο που η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή της διαφθοράς, στον αντίστοιχο κατάλογο.

    Μα στο προηγούμενο σχόλιο σου έγραψα ότι "δεν υποστηρίζω εδώ συνέβη αυτό", και ούτε κι εγώ έχω κάποια ένδειξη γι' αυτό, ούτε καν υποστηρίζω κάτι τέτοιο. Υποστηρίζω όμως ότι αυτό υπάρχει στον χώρο μας, όπως και σε άλλους χώρους μέσων ενημέρωσης. Και ότι αυτές οι πρακτικές δεν λείπουν καθόλου.

    Για τους 1.200+ που εκδήλωσαν συμπαράσταση, έχει φυσικά τη σημασία του βέβαια, είναι όμως κάτι ανώδυνο ξέρεις - στις εκδηλώσεις της γκέι κοινότητας, ξέρεις καλά πόσοι συμμετέχουν. Πρέπει να βγάλεις το τελευταίο μηδενικό, μή σου πώ και ν' αφαιρέσεις κι άλλα νούμερα. Μιλάω για σοβαρά θέματα της γκέι κοινότητας, πάρε παράδειγμα πόσοι συμμετείχαν στην διαδήλωση έξω απ' την βουλή για τον γάμο, όχι για το ποτό μας στο Γκάζι. Και φαντάζομαι συμφωνείς, ότι δεν θα ξεκινήσει η "επανάσταση" απ' το facebook, δα!

    Προσωπικά ποτέ δεν μίλησα εδώ, ούτε για Σόρο, ούτε για το ΕΠΣΕ. Και επειδή εγκαλείς άλλους ότι δεν συμβάλλουν "για να προχωρήσουν τα θέματα", θα σου πώ ότι το "είσαι πολύ μικρός" δεν συμβάλλει σε τίποτα, εμπόδια δημιουργεί. Άσε που μετά θα πρέπει να μας πείς, ποιοί είναι οι "μεγάλοι" (;) που έχουν "ευρύτητα πνεύματος" -, έχω αυτή την περιέργεια.

    Τέλος δεν αρνούμαι την συμπαράστασή μου ποτέ και σε κανέναν. Αντίθετα την έχω προσφέρει ακόμη και σε περιπτώσεις που είχα κάθετη διαφωνία, το έκανα όμως γιατί πίστεψα ότι το συνολικό καλό ωφελείται έτσι. Αρνούμαι όμως κατηγορηματικά να δίνω ογκώδη σημασία σε θέματα που μπορούν να λυθούν με τα μέσα που δίνει η δημοκρατία μας (είτε σε ατομικό είτε σε θεσμικό επίπεδο), όταν βλέπω ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για τα κατ' εξοχήν θέματα που πολύ φοβάμαι αν δεν κάνουμε κάτι, το 2020, τα ίδια θα συζητάμε.

    Συμπαράσταση, ναί, όμως θα ήθελα πολύ αντί τώρα να ανταλλάσσαμε σχόλια για το γεγονός αυτό που κακώς φυσικά συνέβη, να ψάχναμε να βρούμε τρόπους, για να ταρακουνήσουμε κάποιους να λυθούν τα σοβαρά θέματα που έχουμε. Αν αυτό ακούγεται "πολύ λίγο", δεν έχω δυσκολία να το αποδεχτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tales, θα αναφερθώ εγώ σε συγκεκριμμένη επιχείρηση, στο gayworld.gr που μόλις μου έστειλε μέηλ για συγκέντρωση και φιλιά έξω από το Grand Damme για διαμαρτυρία:

    «Πριν κάποιες μέρες η ιδιοκτήτρια της επιχείρησης
    Grande Dame στο Γκάζι
    εκδήλωσε ομοφοβική συμπεριφορά
    σε ένα γκέι ζευγάρι το οποίο "τόλμησε"
    να φιληθεί ελεύθερα στο μαγαζί της.

    Αρνούμαστε να δεχτούμε την εκδήλωση ομοφοβίας
    είτε σε "γκέι" είτε σε "στρέητ" επιχειρήσεις,
    είτε στο Γκάζι είτε σε οποιαδήποτε περιοχή της
    Αθήνας ή άλλης πόλης»

    Τώρα, συγγνώμη, το gayworld.gr τί είναι, το επίσημο όργανο της ΟΛΚΕ; Εκπρόσωπος της γκέυ κοινότητας; Ε, αυτό λέω κι εγώ, οτι μετά αν μας λένε οτι οι γκέυ είναι μόνο για τη διασκέδαση και όταν λένε για δικαιώματα και ομοφοβίες το λένε εκ του πονηρού, μη διαμαρτυρόμαστε, αν έχεις και μεγάλα αυτιά άντε ν' αποδείξεις οτι δεν είσαι γάιδαρος. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βασίλη, εσύ στο μπλογκ σου τα γράφεις από νομικής άποψης και με τεχνική γλώσσα, εμείς στα δικά μας τα γράφουμε με τον τρόπο που τα βλέπουμε, και δεν έχουμε καμμία υποχρέωση σαν άτομα να συμφωνούμε με τον νόμο, ιδίως όταν θεωρούμε οτι ο νόμος είναι παράλογος ή οτι αφήνει χώρο να χρησιμοποιηθεί με τρόπο παράνομο. Εχτές ας πούμε μου επισήμανες το άρθρο 16 του 3304, που επιβάλει ποινές για την άρνηση παροχής υπηρεσιών.

    Λοιπόν, εγώ το ξέρω οτι ο νόμος είναι με το μέρος μου όταν θίγεται η αξιοπρέπειά μου και προσβάλλεται η προσωπικότητά μου κι όλα αυτά τα ωραία, θεωρείς όμως λύση να τραβάμε κι από μία μήνυση κάθε φορά που μας προσβάλλει κάποιος; Γι' αυτό τό 'χουμε το Στρασβούργο, για να ρίχνει πρόστιμο στο κράξιμο;

    Εγώ μια φορά δεν έχω τόση λύσσα που να θέλω να στείλω τον κόσμο στις φυλακές ή να τους πάρω τα φράγκα, ούτε πιστεύω οτι μου χρωστάει κανείς τίποτα. Θέλω το νόμο γι' ασπίδα κι όχι για όπλο, καταλαβαίνεις; Δε θέλω να πατήσω στην προκατάληψη του συμπολίτη μου για να του πιω το αίμα, απλά δε θέλω να με πατάνε εμένα. Ο σκοπός είναι να συνυπάρξουμε, όλοι μαζί, όπως είναι ο καθένας, όχι να κάνουμε πόλεμο.

    Αν θέλουμε ειρήνη όμως δεν γίνεται να τρέχουμε στα δικαστήρια με την πρώτη, ούτε να φωνάζουμε τους μπάτσους με το παραμικρό, ούτε καν να τσακωνόμαστε και να φωνάζουμε για το δίκιο μας, τό 'χουμε δεν τό 'χουμε, γιατί αν είναι να καταντήσουμε να χρειαζόμαστε μεσάζοντα για να συνεννοηθούμε με το γείτονά μας, να το φάμε το δίκιο μας. Αλλά εδώ έχουμε φτάσει να συζητάμε όχι πώς θα κάνουμε το νόμο να υποστηρίξει τα δικαιώματά μας, αλλά πώς θα τον χρησιμοποιήσουμε για να κάνουμε τη μανούρα μας.

    Ε, γιατί τώρα με συγχωρείς αλλά αυτό που σου λέμε, κι εγώ κι ο Tales κι ο Ξωμερίτης είναι οτι απλά τώρα γίνεται μανούρα για να γίνει μανούρα, κι όχι επειδη θα βγει τίποτα, ούτε καν επειδή θίχτηκε στ' αλήθεια κανενός η αξιοπρέπεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στάσσα,
    Είσαι μαρτυριάρα :pPpP
    Δεν ξέρω όμως ποιός είναι το επίσημο όργανο τίνος. Θέλει ψάξμο.

    Εγώ πάντως δέ λέω ακριβώς αυτό. Λέω ότι αν θίχτηκε στ' αλήθεια η αξιοπρέπειά τους, δεν έχουν παρά να ασκήσουν τα νόμιμα δικαιώματά τους. Δεν τους το απαγορεύει κανένας.

    Θεωρώ όμως too much, να έχουμε καταναλώσει τόσα κλικ στο πληκτρολόγιο, γι' αυτό το θέμα και για τα σοβαρά θέματα που θα έπρεπε να δουλεύουμε με συστηματικό τρόπο, να παίζουμε την τσιγκολελέτα.
    Ε, νυσάφι πιά. Αν κάποιοι έχουν τόσο ζήλο, και είναι τόσο θερμοί υποστηρικτές των gay rights (είναι και 1200+ βλέπεις), ιδού πεδίο δόξης λαμπρόν. Υπάρχουν πολλά και σοβαρά θέματα. Ας στρώσουν τον ποπό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μήπως συνεδριάζουνε στο Γκάζι και γι' αυτό τσαντίστηκαν τόσο;

    (Εγώ προτιμώ πάντως να εξαντλούνται όλα τα μέσα πριν περάσει κανείς στην νομική αντεπίθεση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ΟΛΚΕ έχει έδρα στο Στέκι Μεταναστών πάντως, στα Εξάρχεια.

    Κι εγώ το ίδιο Στάσσα, είναι όμως στην ευχέρεια του καθενός το μέσο που θα επιλέξει και έχει τα δικά του όρια στο πού θέτει τις κόκκινες γραμμές του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άσχετο πάντως, καθώς έκανα click around για το θέμα, βρήκα αυτό το ενδιαφέρον σχόλιο στο φόρουμ του 10%

    «eho akousi ke ego gia paromies istories tou sigekrimenou kolomagazou grand d..... ena filo mou malista ton htipisan ke ton petaksan ekso .....
    ke na skeftis pos ine gemato paliolesvies to mpourdelo .......... »

    Είδες ομοψυχία η λοατ κοινότητα;

    Τέλος πάντων, αυτό είναι κάτι που είπε κάποιος, κάπου, απλά λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φυσικά και ο νόμος αποτελεί ασπίδα κι όχι μέσο επίθεσης. Αλλά τα δικαιώματα υπάρχουν για να ασκούνται, όχι για να τα διαβάζουμε στο ΦΕΚ.
    Αν μέναμε με σταυρωμένα χέρια στη Ρούσαλκα δεν θα είχαμε αυτό το τόσο σημαντικό πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη που αναφέρει ότι τα gay φιλιά δεν είναι απρεπή.

    Για μένα η υπόθεση έχει μια συγκεκριμένη πτυχή, την ασκείς και τελείωσε. Δεν το θεωρώ too much.
    Και εν πάσει περιπτώσει, για τη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει ΚΑΤΙ που μπορεί να γίνει κι από τον πολίτη. Να μην κάνει ούτε αυτό το ΚΑΤΙ; Που μπορεί να οδηγήσει στο επόμενο βήμα: ότι η έκφραση της ερωτικής ταυτότητας σε δημόσιο χώρο δεν αποτελεί "πρόκληση σκανδάλου" όπως περιφέρεται τις τελευταίες μέρες και κανείς δεν τόλμησε να κράξει αυτές τις απαράδεκτες ανοησίες που προσβάλλουν την ίδια την ελευθερία της ερωτικής έκφρασης.

    Για τα δικαιώματα των διαφυλικών λ.χ. όμως, δεν μπορείς να κάνεις αυτό το νομικό ΚΑΤΙ, διότι δεν μπορείς να μπεις μέσα στη Βουλή και να τους επιβάλλεις να τα ψηφίσουν. Μόνο να διαμαρτυρηθείς μπορείς. Και κατά περίπτωση, όταν θίγεται κάποιο δικαίωμα, να κάνεις αυτό το μικρό ΚΑΤΙ που οδηγεί σε ένα δεδικασμένο.

    Μην περιφρονούμε τόσο πολύ τους θεσμούς. Φυσικά και είναι επιλογή καθενός ΑΝ θα ασκήσει ένα δικαίωμα. Αλλά όταν τα δικαιώματα μένουν ανενεργά, ποιος φταίει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στάσσα,
    Ας μην σχολιάσουμε σ' αυτό...άστο να πάει άστο...

    e-Lawyer,
    Αρχίζω να έχω την αίσθηση ότι δεν με διαβάζεις προσεκτικά. Πουθενά δεν έγραψα ό,τι η ενδεδειγμένη στάση είναι η αδράνεια. Ούτε από κάπου προκύπτει περιφρόνηση στους θεσμούς - τουναντίον αν διαβάσεις πιο προσεκτικά με ενδιαφέρει πάντα η θεσμική προσέγγιση των θεμάτων, όπως έγινε και με την προσφυγή στον Συνήγορο για την Ρούσαλκα.
    Τα υπόλοιπα που διαβάζω δεξιά κ' αριστερά για "τζέρτζελο", αφορούν όσους ενδιαφέρονται για την "μανούρα" που λέει και η Στάσσα και δεν στρώνουν τον ποπό τους για κάτι καλύτερο στο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ποιός είπε για σκάνδαλο; Να πάω να τον ταράξω στο κράξιμο εγώ αμέσως! :P

    Πάντως, Βασίλη, κοίτα τί συμβαίνει τώρα, με όλο το θόρυβο που έχει γίνει, εγώ δεν μπορώ να καταλάβω αν η παρατήρηση έγινε επειδή το φιλί ήταν ανάμεσα σε δυο αγόρια, ή έτσι γενικά. Με τον τρόπο που γίνονται αυτά τα πράγματα δηλαδή, μ' έναν λαϊκισμό λίγο κουτό, δεν μπορώ να εμπιστευτώ αυτούς που λένε οτι ήταν όντως για το "γκέυ" του φιλιού. Προφανώς δεν είναι κάθε παρατήρηση που γίνεται σε ένα ομόφυλο ζευγάρι ομοφοβική! Δεν κάνει να τον χάσουμε τον μπούσουλα έτσι τελείως, με το "λύκος- λύκος". Κι έπειτα, όταν βλέπω και τα άτομα που βγαίνουνε μπροστά να καλέσουν σε δράσεις, και τη γλώσσα που χρησιμοποιούνε, ε, μου προξενούν μια αποστροφή και κυρίως μια έλλειψη εμπιστοσύνης.

    Το "κάνε ΚΑΤΙ" που λες το καταλαβαίνω, εγώ είπα οτι η συγκεκριμμένη περίπτωση δεν μου φαίνεται οτι ενδείκνυτο για δράσεις κι αντιδράσεις, ο Tales κι εσύ διαφωνείτε. Ε, το συζητάμε. Εμένα μ' ενοχλεί όταν δεν μπορώ να συζητήσω και πρέπει να φωνάζω και να χτυπιέμαι και φοβάμαι οτι στο κλίμα αυτού του ακτιβισμού που λέμε, μόνο οι φωνές και τα χτυπήματα περνάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάποιοι "είναι πολύ μικροί" και κάποιοι άλλοι "αρέσκονται στα μεγάλα λόγια".

    Είναι κατά του outing αλλά σωπαίνουν όταν ακτιβίστρια παντός καιρού κάνει outing επιχειρηματιών στο σχετικό με το θέμα thread του gayworld.gr.
    Είναι κατά των "λαϊκών δικαστηρίων" αλλά επικροτούν τα επιλεκτικά λυντσαρίσματα πριν αποφανθούν τα νόμιμα δικαστήρια.
    Είναι υπερ της ενότητας αλλά σωπαίνουν όταν διαβάζουν σχόλια όπως «που να δεις τι γράφουν τα μπλόγκ τελικά ο εχθρός του πούστη ειναι ο πουστότερος η ο κρυφος ενοχικός πούστης που θα ήθελε να ειναι στρέητ» και «έδωσες ενα ωραίο βήμα σε ανώνυμες κρυφές δεξιες κομπλεξικιές αδελφές».
    Είναι υπερ του να προχωρήσουν τα πράγματα αλλά κάνουν πως δεν βλέπουν τις διαπλοκές, τις ιδιοτέλειες, τους εκβιασμούς και τους αποκλεισμούς που μπαίνουν τροχοπέδη.

    Μήπως περισσότερο από ευρύτητα πνεύματος και ανοικτότητα χρειάζεται μεγαλύτερη λογική και ηθική συνέπεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. έρβα,
    αυτά τα σχόλια που παραθέτεις,
    πού έγιναν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καθένας έχει την ευθύνη των πράξεων και των λόγων του απέναντι στη συλλογικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για τις μπηχτές του erva, έχω γράψει τόσα πράγματα για την προστασία των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και έχω εκφράσει ξεκάθαρα την αντίθεσή μου στο outing και στο δικό του blog που είναι περιττό να προσωποποιήσω την απέχθειά μου σε αυτές τις πρακτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Α, μάλιστα, περάσαμε τώρα στις αφηρημένες έννοιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όχι, αγαπητέ μου, δεν είναι όπως τα λες. Έχεις εκφράσει την αντίθεσή σου υπό την αίρεση ότι ο ξεμπροστιαζόμενος δεν βλάπτει σοβαρά τη συλλογικότητα.
    Όπου τα ενδιαφέροντα ερωτήματα είναι ποιος ορίζει τη συλλογικότητα -οι οργανώσεις-σφραγίδες και τα συγκοινωνούντα δοχεία;- και ποιος κρίνει τι την βλάπτει και πόσο.
    Μήπως θα πρέπει να θεωρήσω ότι το ανομολόγητο πρότυπο είναι το ΚΚΕ που ισχυρίζεται ότι υπερασπίζεται τον λαό και υποστηρίζει ότι Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη με την προϋπόθεση πως αυτό θα ορίσει ποιος είναι ο εργάτης και ποιος ο λαός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μπλα-μπλα-μπλα...
    μπλα-μπλα-μπλα...
    μπλα-μπλα-μπλα...
    ... αν νομιζετε οτι τα δικαιωματα θα σας τα φερουν στο πιατο χωρις αγωνες, θα περιμενετε παρα πολυ καιρο... και ισως να μην τα δειτε ποτε...
    Τωρα ασε να παω εγω σε ενα απο τους gay "clients" που εχω και τον βοηθαω εθελοντικα γιατι εχει AIDS, και εσεις καθηστε με τις ωωωωρες στα laptop να δινετε μαθηματα στο κοσμο, για το πως θα φτιαχτει η gay κοινοτητα και πως θα αποκτησουμε δικαιωματα, και μαλιστα πως θα μας τα φερουν στο πιατο επειδη ειμαστε "καλοι και αγαθοι"......
    Μαλλον θα πρεπει να ζητε σε αλλο πλανητη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ephemeron,
    Εγώ συμφωνώ μαζί σου φυσικά. Είμαι σίγουρος ότι τα gay rights θα έρθουν πλουσιοπάροχα, μέσω facebook μηνυμάτων για τζέρτζελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν ζούμε σε άλλο πλανήτη.
    Ζούμε στην ίδια χώρα όπου γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε, κάναμε οικογένεια, έχουμε συγγενείς και φίλους, γνωρίσαμε και μοιραστήκαμε μαζί τους χαρές και λύπες, εδώ όπου θα γηροκομήσουμε τους γονείς μας και πιθανότατα θα τελειώσουμε κι εμείς τη δική μας ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. erva,
    ενω οι αλλες χωρες δεν εχουν συγγενεις, δεν εχουν οικογενεια, δεν εχουν φιλους, και οσο για τους gay ασε να πανε... μια που δεν εχουν οικογενεια ετσι δεν ειναι;;;
    Μου θυμιζει το φοβερο που ακουσα στο τηλεφωνο πριν μερες... "ολοι ξερουν οτι στην Αμερικη δεν υπαρχει οικογενεια, εμεις εδω στην Ελλαδα εχουμε οικογενεια, αλλα στην Αμερικη δεν υπαρχει οικογενεια..."
    Φυσικα... μονο στην Ελλαδα υπαρχουν οικογενειες, σε ολες τις αλλες χωρες τα παιδια βγαινουν απο τα μαρουλια, ή οι γονεις τα πετανε τα παιδια τους στους δρομους...
    Εχουν βγει και βγει σεναρια απο το Χολιγουντ, αλλα τα σεναρια που βγαινουν μερικες φορες απ την Ελλαδα ειναι το κατι αλλο... ασυναγωνιστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. απο καπου δεν πρέπει να πιαστούμε για να αλλάξουμε τους νόμους και τις καταστάσεις??

    erva
    εχεις καταντήσει γελοίος
    σταμάτα να βλέπεις φαντάσματα
    και μάλιστα να πετάς λάσπη χωρις αποδείξεις...
    μπορει αυριο να ειναι η δική σου σειρα
    οι γελοιότητες που λές ανώνυμε και με έξυπνες και καλά σπόνδες στο δικό σου μπλόγκ

    ξεκίνησες να με κράζεις προσωπικά
    χωρις να σου εχω κανει τιποτα
    και λεγοντας μαλακίες..

    σταμάτα απλά να μιλάς ...
    κανεις κακο παρά καλο

    σαν παράκληση στο λεω..

    μονο εσυ εχεις δικαίωμα να εχεις γνώμη ?
    οι αλλοι ειναι νονοι και απατεώνες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. pisoglentis,

    1) Είναι το τελευταίο σου σχόλιο που δημοσιεύω σ' αυτή τη γλώσσα. Αν θες να σχολιάζεις εδώ, θα το κάνεις με ευπρέπεια, αλλοιώς τα κουβαδάκια σου και σε άλλη παραλία.
    Κατανοητός;

    2) Σε ποιόν ανώνυμο αναφέρεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. λογοκρισία και στην γλώσσα?
    πες μου σε παρακαλώ τι σε πείραξε??
    και γιατι παρατήρηση σε μένα
    και οχι σε ολους αυτους που ριξανε τόση λάσπη..
    ειναι αποδεκτή η λάσπη αλλα η δική μας απάντηση οχι?

    ανώνυμος ειναι ο erva !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. pisoglentis,

    Δεν λέγεται λογοκρισία, λέγεται στοιχειώδεις κανόνες ευπρέπειας.
    Λεξικό Μπαμπινώτη, σελίδα τάδε.

    Είσαι ελεύθερος να γράφεις ό,τι θέλεις, αρκεί να σέβεσαι τους συνομιλητές σου. Με τον τρόπο που γράφεις, αγαπητέ δείχνεις όχι μόνο ότι δεν σέβεσαι τους άλλους, δεν σέβεσαι τον εαυτό σου, καν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ειδα πόσο με σεβάστηκαν αυτοι...
    και εν πάση περιπτώση ας πουμε οτι δεν ειναι ευπρεπεις..
    δεν με ενοχλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Άλλα ντ' άλλα κουτρουβάλα.
    Αναρωτιέμαι αν καταλαβαίνεις κι εσύ ο ίδιος τί γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. s efxaristo poy then me logokrines tipota allo
    ta alla asta ... gia tin istoria !!
    se filo

    ΑπάντησηΔιαγραφή