ΚΥΡΙΑΚΗ 18/10/2009 ΩΡΑ: 16:00Το θέμα της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, που συζητείται από την δεκαετία του '80 και ακόμη δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα στα Ελληνικά σχολεία. Ένα θέμα που έχει απασχολήσει την λοαδ κοινότητα και είναι μία απ' τις πάγιες διεκδικήσεις της, από την εποχή του ΑΚΟΕ.
ΕΚΠΟΜΠΗ: ΧΘΕΣ-ΣΗΜΕΡΑ-ΑΥΡΙΟ
"ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ;"
Οι κάλπες έκλεισαν, τα σχολεία άνοιξαν. Όμως, από την διδακτική ύλη του Δημοτικού απουσιάζουν τα βιβλία της σεξουαλικής αγωγής που, ενώ εκδόθηκαν από το υπουργείο Παιδείας, παραμένουν στα συρτάρια των δασκάλων.
Οι κίνδυνοι που απειλούν τους νέους σήμερα είναι πολλοί. Το AIDS, τα αφροδισιακά νοσήματα, οι ανεπιθύμητες κυήσεις και οι αμβλώσεις που αυξάνονται.
Μπορεί η διδασκαλία από μικρές ηλικίες να βοηθήσει στον περιορισμό αυτών των φαινομένων; Είναι αρκετά ώριμη η ελληνική κοινωνία να αποδεχθεί αυτό που επικρατεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες;
Ο Σεραφείμ Φυντανίδης συζητά με τον Θάνο Ασκητή, Πρόεδρο του Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας, την Αρετή Τσινού, κλινικό ψυχολόγο και τον θεολόγο και ψυχίατρο Στυλιανό Καρπαθίου.
Αναρωτιέμαι όμως τί θέση μπορεί να έχει σε μια τέτοια συζήτηση, επιτέλους πια, ένας θεολόγος, ένας παπάς και μάλιστα, ένας απ' αυτούς που έχουν εκφραστεί στο παρελθόν με τις πιο ομοφυλοφοβικές διαθέσεις (Στ. Καρπαθίου, θεωρεί την ομοφυλοφιλία ψυχική ασθένεια) - έλεος πιά. Δεν θα σχολιάσω για τον -εθνικό μας- σεξολόγο Ασκητή.
Είναι καιρός πια να ανοίξει πράγματι στην ελληνική κοινωνία η συζήτηση για την σεξουαλική διαπαιδαγώγιση, σε μια χώρα που ακόμη αυτοκτονούν έφηβοι διότι δεν γίνονται αποδεκτοί στις οικογένειές στους λόγω του σεξουαλικού τους προσανατολισμού, ή της ταυτότητας φύλου τους, αλλά πρέπει επιτέλους να γίνει με σοβαρότητα και με ΣΟΒΑΡΟΥΣ συνομιλητές. Ανθρώπους που γνωρίζουν καλά το αντίκειμενό τους και με διάθεση να πάει αυτή η χώρα μπροστά.
Ναι, φτάνει να βρεθεί αυτή η διάθεση...
ΑπάντησηΔιαγραφήAν αυτοί οι τύποι αναλάβουν τη σεξουαλική αγωγή στα σχολεία, εγώ προσωπικά προτιμώ να μην υπάρχει.
'Εχουμε και το προηγούμενο του βιβλίου της ιστορίας. Δεν κρίνω το περιεχόμενο αλλά αυτούς που αντέδρασαν, τη μορφή που πήρε η αντίδραση και την ουσιαστική κατάλυση κάθε θεσμικής διαδικασίας προκειμένου να κατευναστούν.
Το μάθημα γιατί δεν γίνεται τελικά; Μήπως ζήτησαν οι θεολόγοι να το κάνουν αυτοί...;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι δεν γίνεται το μάθημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς πούμε κάποια πράγματα καθαρά.
1) Το Υπουργείο Παιδείας λέγεται ακόμη Υπουργείο Παιδείας και θρησκευμάτων.
2) Η θρησκεία δεν έχει καμμία σχέση με την Παιδεία και δεν πρέπει να έχει καμμία σχέση.
3) Το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να αφαιρεθεί απ' την διδακτέα ύλη των σχολείων. Έξω ο προσυλητισμός απ' τα σχολεία μας.
4) Πρέπει να αφαιρεθούν όλα τα θρηκευτικά σύμβολα απ' τα σχολεία μας. Το Σύνταγμα μιλάει περί ανεξιθρησκείας.
Με λίγα λόγια, ΕΞΩ ΟΙ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΑΠ' ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, δεν έχουν καμμία θέση. Η Ελλάδα είναι χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και όχι Ιράν.
Eνώ αν φύγουν οι Ταλιμπάν και μπει στα σχολεία ο Ασκητής θα υπάρξει πρόοδος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαζί σου :)
ΑπάντησηΔιαγραφήgsh,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν είπα αυτό. Έγραψα μέσα στο κείμενό μου:
"Ανθρώπους που γνωρίζουν καλά το αντίκειμενό τους και με διάθεση να πάει αυτή η χώρα μπροστά."
Υπάρχουν, όσο κι αν θέλουν να μας πείσουν ότι αυτή η χώρα είναι των μετρίων, που έτσι την έχουν καταντήσει, υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν το αντικείμενό τους, σε κάθε τομέα - και στην Παιδεία, το αυτό.